וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאינפיניטי התשובה ל-AMG?

אינפיניטי שוקלת להקים חטיבה ספורטיבית ממוקדת שתתחרה בב.מ.וו M ומרצדס AMG. "מרגישים את החוסר בהיצע שלנו"

אינפיניטי Q50. אתר יצרן
אינפיניטי או רוג'/אתר יצרן

נדמה שאין יצרנית רכב עם יומרה ספורטיבית שלא לוטשת עיניים אל כוונה של חטיבת M של ב.מ.וו, מרצדס AMG או אודי RS, אם כי האחרונה אינה נפרדת מהמותג עצמו. החברה האחרונה שרוצה למשוך אליה קליינטים מהצד הגרמני היא חטיבת היוקרה-ספורט של ניסאן, שתפעל למצב את עצמה כמתחרה רצינית על רקע השקת ה-Q50 החדשה ברחבי אירופה.

אישור להכרזות החלקיות אפשר למצוא בדבריו של נשיא המותג באירופה, יוהן נישן שאמר ל'דטרויט ניוז' כי "זה הזמן לייצר תת מותג ספורטיבי בעל ביצועים רציינים". ליישן מוסיף כי אינפיניטי ביססה עצמה היטב כמוצר ספורט-יוקרה, אבל אסור לה לקפוא על השמרים. "מה שנעדר מפרופיל המוצרים שלנו היום הוא קו של דגמים תוקפניים, מכוניות ביצועים שלא לוקחות שבויים. אני לא אומר שכל דגם בפני עצמו צריך גרסה קיצונית, אבל אני בהחלט אומר שיש מקום לתת-מותג".

אינפיניטי חשפה לאחרונה במסגרת תערוכת דטרויט את ה-Q50 או-רוג', על שם הפנייה המפורסמת במסלול ספא הבלגי. היא פותחה בשיתוף ישיר עם חטיבת הפורמולה 1 של רד-בול והיא נבחנה על ידי אלוף הפורמולה 1 סבסטיאן פטל, שאחראי בין היתר על כיול המתלים שלה ותיבת ההילוכים. אמנם מדובר בקונספט, אך תחת מכסה המנוע שוכנים 500 כ"ס, שאולי יגיעו לרצפת ההרכבה במכסה מוגבלת.

ישנה תמימות דעים בקרב הנהלת אינפיניטי שתת מותג ספורטיבי יתרום לתדמיתה ומכירותיה. גם נשיא צפון אמריקה של החטיבה, מייקל בארטש, לשעבר מפורשה, תומך גדול ברעיון: "אנחנו צריכים M או AMG משלנו". בעוד ניישן שהגיע מאודי, ופיתח את דגמי ה-RS, חושב שחייבים לקחת את אינפיניטי לכוון הזה, שכן הוא זוקף לזכותו כ-12 אלף עותקים מדגמי ה-RS במשך כהונתו בפולקסווגן.

בד בבד, אינפיניטי תחנוך בעתיד הקרוב מספר דגמים חשובים, בהם רכב קומפקטי שיתחרה באודי A3 וסדרה 1 שיגדיל הכנסותיה באופן משמעותי. בשנה האחרונה היא נפרדה ממייסד החברה ביל ברוס, שהלך לעולמו בגיל 70.

עוד הרבה על אינפיניטי בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully