וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לפולקסווגן פולו

פולקסווגן מחדשת את פניה של הפולו ומעדכנת עם מנועי טורבו קטנים, אבזור נוסף ותוספות בטיחותיות בחבילות האבזור. בישראל במחצית הראשונה של השנה

פולקסווגן פולו 2014. אתר יצרן
פולקסווגן פולו מתחדשת/אתר יצרן

פולקסווגן חשפה מתיחת פנים קלה לפולו לקראת הופעת בכורה בתערוכת הרכב בז'נבה. עיקר השינויים מתמקדים במנועים ובאבזור, מערכות הבטיחות והגימור הפנימי, ואילו את העיצוב החיצוני הותירו פחות או יותר זהה לדגם הקיים. המכונית תגיע לישראל במחצית הראשונה של השנה, כך על פי היבואנית צ'מפיון מוטורס.

במסגרת מתיחת הפנים, פולקסווגן בחרו לשפר מהותית את יכולותיה של הפולו, הן מהפן המנועי והן מבחינת היכולות הדינמיות על הכביש. תחת מכסה המנוע היא תקבל שורה של מנועים קטני נפח חסכוניים בעלי תצרוכת דלק מופחתת בשיעור של 21% על פני קודמיהם.

הראשון שבהם הוא ה-1.0 ל' שלושה צילינדרים TSI המפיק 90 כ"ס, כשלזה צריכת דלק ממוצעת של 24.3 ק"מ לליטר (יצרן). המנוע השני בסדרה הוא ה-1.2 ל' טורבו בעל 110 כ"ס, לו צריכת דלק רק במעט יותר גבוהה, אולם פולקסווגן תעמיד גם מנועים בסיסיים, בהם ה-1.2 ל' עם 60 או 75 כ"ס, גרסאות דיזל TDI, ומנוע בכיר תחת גרסת ה-GT, כשלזה הספק מרבי של 150 כ"ס ממנוע ה-1.4 ל' טורבו (תוספת של כ-10 כ"ס). החיבור יהיה לתיבות ידניות או רובוטיות DSG.

מבחינה חיצונית וקוסמטית, משודרגת הפולו ביחס ישיר לגולף דור 7. משמע, שילוב עם שבכה קדמית מודגשת, פגושים גדולים יותר, תאורת LED אופציונאלית, חמישה עיצובים חדשים לחישוקי המגנזיום ומראה מחודש בחלקו של הטפח האחורי, במיוחד בסמיכות לבתי התאורה. בתא הנוסעים, ליטוש עדין של איכות החומרים, מערכת מדיה משופרת, גלגל הגה חדש, מתגים חדשים לבקרת האקלים ועוד.

בצד הבטיחותי, מוסיפה הפולו לראשונה בסדרה בקרות מתוחכמות, בהן קדם-תאונה, ניטור עייפות נהג, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטומטית במהירות עירונית ומצלמת ראייה היקפית לנסיעה בטוחה לאחור.

בנוסף לכך, הפולו תהיה כנראה מהנה יותר לנהיגה, לפחות על פי דברי היצרן. הסופר מיני עודכנה עם מנגנון נהיגה סלקטיבי עם בורר שיכוך בעל שני מצבים, וכן שודרגה מערכת ההיגוי לתגובות חדות יותר מהכביש.

הפולו תזכה לבכורה בתערוכת ז'נבה, לצד הקונספט לרכב הפנאי עליו דיווחנו מוקדם יותר היום (שלישי).

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully