וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: סובארו לגאסי החדשה

תערוכת שיקגו ארחה את סובארו לגאסי החדשה בהופעת בכורה ראשונה, לפני הפצתה לאירופה. בישראל לקראת סוף השנה

סובארו לגאסי 2014. אתר יצרן
סובארו לגאסי 2014/אתר יצרן

מספר חודשים אחרי שחשפה סובארו את לגאסי קונספט בתערוכת טוקיו, היא מציגה בשיקגו את הדור השישי והחדש של המשפחתית הגדולה שלה. הלגאסי, שנמכרת בישראל כ-B4, זכתה לעיצוב חיצוני משודרג, עלייה באיכות חומרי הפנים ומערכות הבידור והתקשורת, וכן קיבלה טיפול יסודי ביכולות הדינמיות ובידוד הרעשים, אם כי אין לצפות לשינויים מרחיקי לכת.

הלגאסי, שמציינת 25 להווסדות הסדרה, איבדה משהו מהרוח הספורטיבית של הקונספט (כפי שקורה לעתים תכופות), ולכן הנוסח השמרני נותר אחד מסימני ההיכר הבולטים של מכונית המנהלים היפנית. היא שואבת מדגמי קונספט רבים את הלוע הטרפטזי והמשורג מלפנים, פגושים עם פתחי יניקה גדולים ופרופיל סדאן קלאסי. זהו שיפור חיוני לעומת הדגם הקודם שלא הצליח להותיר רושם על הסביבה, למעט מידותיו התפוחות. סובארו מכנה את הפורמט החדש של הלגאסי Muscularity with Agility, שריריות עם גמישות.

אותן פרופרציות נותרו זהות לדגם היוצא, שכן הלגאסי תשמור על הפלטפורמה הנוכחית. יחד עם זאת, סובארו מפרסמת כי שינתה לחלוטין את אופי כיול המתלים, הבלמים, ההיגוי, הבולמים ובכלל כל המערכות הדינמיות, על מנת להופכה תחרותית יותר מאי פעם בסגמנט שמצד אחד הולך ומתכווץ, אך מקפיד על רמה גבוהה של יכולות.

הגרסה האמריקנית של הלגאסי תמשיך לעשות שימוש במנועי ה-2.5 ל' (175 כ"ס) וה-3.6 ל' (260 כ"ס) ללא שינוי בהספקים, אולם אלו קיבלו שיפור בצריכת הדלק יחד עם תיבת ההילוכים הרציפה לה 6 הילוכים קבועים מראש, שכוילה מחדש לטובת צמצום גמיעת הבנזין. בנוסף לכך, מערכת ההנעה הכפולה הסימטרית AWD של סובארו תקבל סיוע מבקרת יציבות חכמה לשיפור האחיזה ולהורדת העוצמה לכביש בצורה מיטבית. לישראל בכל אופן, סביר שתגיע הלגאסי עם מנועי ה-2.0 ל' (150 כ"ס) המשרתים את רוב דגמי הבית והבכיר בסדרה יהיה ה-2.5 ל'.

במרכז השליטה של תא הנוסעים הותקן צג מגע בגודל 6.2 אינטש בדגמי בסיס ועד 7 אינטש ברמות מפרט גבוהות. ישנן הרבה תוספות בכל מה שנוגע לחיבור המערכת לטלפונים חכמים, וכן מערכת שמע משודרגת תורצת הרמן קרדו בחלק מחבילות האבזור הכבדות. כמו כן, מערכות הבטיחות תהיינה כעת מתוגברות עם אופציות למצלמות ראייה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיבים, תאורה אדפטיבית בהתאם לזווית גלגול המכונית, ניטור שטחים מתים ועוד.

סובארו תציג את הלגאסי בתערוכת הרכב בז'נבה בחודש הבא, אז גם נדע אילו מפרטים מתוכננים בהמשך דרכה. מיבואנית סובארו לישראל סמל"ת, נמסר לוואלה! רכב כי ה-B4 החדשה תגיע ארצה לקראת סוף השנה הנוכחית.

עוד הרבה על סובארו בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully