וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגמי הטורבו החדשים של שברולט בישראל

UMI החלה לשווק את נבחרת הטורבו המורחבת הכוללת את סוניק RS, קרוז סטיישן, מאליבו ואורלנדו

שברולט סוניק RS. אתר יצרן
שברולט סוניק RS בישראל/אתר יצרן

במסגרת רענון שורותיה, ולאחר שהשיקה בארץ את הג'יפון החדש טראקס טורבו, יבואנית שברולט לישראל UMI החלה בשיווקם של דגמי הטורבו החדשים לכל סדרות הבית העממיות. החברה מקווה שעם מצבת מחוזקת תוכל לפנות לקהל רחב יותר. "מהפיכת הטורבו שעוברת על שברולט מאפשרת לנו להציע בכל קטגוריה בשוק דגמים מתקדמים, חסכוניים ועם ביצועים מצוינים. בפועל, אנו צופים כי חמשת דגמי הטורבו החדשים של שברולט עוד יאיצו את השנה שנפתחה בסערה ויסייעו לשברולט לחזור למקומה הטבעי, כאחד המותגים המבוקשים בישראל", כך גלית עיני, סמנ"ל השיווק ב-UMI.

שברולט סוניק RS, קרוז סטיישן ואורלנדו יקבלו את מנוע ה-1.4 ל' טורבו, בעל תפוקה מרבית של 140 כ"ס בחיבור לתיבת ששה הילוכים אוטומטית, בעוד שברולט מאליבו חונכת בחזיתה מנוע 2.0 ל' טורבו עם 260 כ"ס.

הסוניק RS מקבלת טיפול כפול עם נגיעות בקוסמטיקה (חישוקי 17 אינטש) וכן סידור חדש למתלים, שיהיו קשיחים יותר כדי להתאימה לביצועים קצת יותר טובים. היא נמוכה יותר ולובשת בודי קיט מוחצן קלות, ובתא הנוסעים מערכת מולטימדיה MY-LINK, שקעי USB, מושבי ספורט, גג-שמש בלוטות' ועוד. מחירה בישראל יעמוד על 109 אלף שקלים.

שברולט אורלנדו טורבו ינסה מעתה להתחרות גם במגזר הפרטי. מוביל הנוסעים של שברולט, לו שבעה מושבים, יחל במחיר של 157 אלף שקלים. הוא כולל שלל תאי אחסון, בקרת MY-LINK ונפח תא המטען מגיע עד 1,500 ליטרים.

המאליבו הגדולה זכתה אשתקד למתיחת פנים, וזו מגיעה כעת לישראל בתום מקצה עדכונים. החשוב שבהם נמצא בחזית, שם היא מאכלסת מנוע 2.0 ל' טורבו המחלץ 260 כ"ס ב-5,300 סל"ד ו-40 קג"מ המתקבלים ב-3,000 סל"ד. תיבת 6 מהירויות אוטומטית תאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-6.3 שניות. היא גדולה במעט בבסיס הגלגלים מהדגם הקודם, מעודכנת בחלל הנוסעים וכן משודרגת במעטפת בטיחותית עם 10 כריות אוויר. מחירה בישראל יעמוד על 176 אלף שקלים.

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully