וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן ליף בישראל, גם עמדות טעינה

במסגרת השקת ניסאן ליף החשמלית בישראל, התקינה קרסו מוטורס 9 עמדות טעינה לרכב חשמלי בתחנות מרכזיות של פז. "המכוניות החשמליות צפויות להיות אלטרנטיבה חדשנית וכלכלית"

עמדת טעינה לרכב חשמלי. אתר יצרן
ניסאן ליף בעמדת טעינה/אתר יצרן

יבואנית רנו-ניסאן לישראל קרסו מוטורס החלה להפעיל לאחרונה 9 עמדות טעינה לרכב חשמלי במספר נקודות אסטרטגיות של תחנות פז ברחבי הארץ. זאת, במסגרת השקת ניסאן ליף החשמלית שמחירה בארץ יחל ב-140 אלף שקלים. לדגם האקולוגי, ממנו נמכרו בעולם כ-100 אלף עותקים, טווח נסיעה של 200 ק"מ בין טעינות, ומשך הטעינה יארך כ-20 דקות ל-80% מקיבולת הסוללה. עלות הטעינה היא בין 15 ל-20 שקלים.

בשלב זה מדובר כאמור בפרישה ראשונית בלבד, של כ-9 עמדות. ההתקנים בארץ תואמים כלי רכב חשמליים נוספים של רנו-ניסאן שיגיעו לארץ בעתיד, אולם לפי שעה ההתמקדות היא בהטמעת הליף המשפחתית שזוכה לביקוש גבוה בעולם כחלופה לרכב משפחתי. העמדות החדשות נמצאות בין היתר בתחנת פז הסיירים, בית ינאי, שואבה ובית קמה. השבוע נחנכה העמדה הראשונה בתחנת הדלק פז במחלף הסירה ליד הרצליה.

אבי תמיר, מנכ"ל קבוצת הרכב של קרסו מוטורס מסר: "המכוניות החשמליות צפויות להיות אלטרנטיבה חדשנית וכלכלית. בחרנו בטכנולוגיה של טעינה מהירה המייצרת מודל כלכלי ראציונלי ובר קיימא באמצעות נגישות טעינה זמינה, נוחות מרבית ועלות אחזקה טובה מאוד. בחרנו מודל פשוט: אנו נמכור את הרכב יחד עם הסוללה וללא כל חיוב חודשי נוסף. הלקוח יתחבר לחשמל ישירות וללא עלויות תיווך".

ניסאן ליף, אותה בחנו לפני כשנה, מצוידת במנוע חשמלי המפיק 110 כ"ס, ומאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-11.5 שניות ועד מהירות מרבית של 175 קמ"ש.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully