וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן ישראל פותחת את שנת 2014

יבואנית פולקסווגן צ'מפיון מוטורס יוצאת לשנה החדשה ומבטיחה הידוק הקשר עם הלקוח, הרחבת אחריות ל-3 שנים ותפריט עשיר בדגמים חדשים, בהם המיני העירונית אפ!

אירוע פתיחת שנה פולקסווגן, צ'מפיון מוטורוס 2014. אתר יצרן
פולקסווגן ישראל יוצאים לשנה חדשה/אתר יצרן

באירוע שהתקיים היום (רביעי) במגדל 'צמפיון מוטורס' החדש ברמת גן, הכריזה חטיבת הפרטיות של פולקסווגן על תוכניותיה לשנה הקרובה, במסגרתן תזניק מהלך משולב הכולל הרחבת תוקפה של חבילת האחריות לכלי הרכב, שדרוגים בעסקאות טרייד-אין ללקוחותיה, וכן הציגה את החידושים בקו הדגמים, שיגדל השנה וב-2015 משמעותית, עם יותר מ-10 השקות מקומיות.

בפתח הדברים, ציין מנכ"ל קבוצת צ'מפיון, אבי צור, את האסטרטגיה החדשה של המותג לפיה תקפיד ליישר קו עם השלוחות באירופה, שכן הקונצרן ומערכת ההפצה המקומית ינסו "לנער את האבק" מעל המותג הגרמני בישראל, כך העיר. עוד אמר צור, כי השקעה מסיבית בחברת פולקסווגן ישראל תבוא לידי ביטוי בחווית לקוח-יבואן משופרת באופן משמעותי, כחלק מתהליך ארוך טווח.

גולת הכותרת הינה ההשקעה בפן האישי של הלקוח, "נאמנות לקוחות", כך על פי הגדרת בכירי המותג בישראל. בפולקסווגן ערים לעובדה שקיימים חילוקי הדעות באשר לטיב השירות שמעניקה החברה בארץ, ולכן בשלב ראשוני האריכו את משך האחריות משנתיים כיום, לשלוש שנים או 100 אלף ק"מ. בצד הרכישות והתמורות, פולקסווגן פותחת תכנית טרייד אין משופרת, לפיה לקוח פרטי יקבל במעמד הקנייה התחייבות ארוכת טווח של מחירון לוי יצחק בתום שלוש שנים מיום הרכישה.

מנהל חטיבת פולקסווגן, קובי בלום ציין כי היעד הוא להשיג נתח שוק של 5% ולחזור להיקף מסירות של 10,000 כלי רכב ויותר עד סוף שנת 2016, לאחר שבשנים האחרונות חלו יותר מידי תנודות כלפי מטה. "שוק הרכב עבר שינויים בשנים האחרונות, גם אם הדבר לא ניכר במספרים הסופיים. כחלק מהתמודדות עם האתגרים החדשים נשים את הלקוח במרכז". בלום אף הוסיף כי מטרה נוספת תהיה לשמור על אחוז נאמנות גבוה מ-60%, כלומר לקוחות ששבים לחברה ומבצעים עסקאות טרייד אין.

מכוניות חדשות והנחות

תערוכת ז'נבה שתפתח בחודש הבא כבר בישרה על מספר דגמים שיחצו את הגבולות ויגיעו לישראל השנה, ואחרים שיגיעו בהמשך או נוחתים כאן באיחור. לא פחות מ-10 מכוניות חדשות תעשנה את דרכן לחופינו בשנתיים הקרובות, כשהבולטת בהן תהיה פולקסווגן אפ!, מכונית מיני שהושקה באירופה לפני קרוב ל-4 שנים ותזכה לבכורה מקומית כבר בחודש הבא. המפרטים המלאים שלה יפורסמו לכשתגיע לכאן, אבל בלום מדגיש כי מדובר במכונית מיני מהדרג העליון, משמע לא תתומחר בגזרת סוזוקי אלטו ודומותיה, כי אם בסמיכות לפיאט 500.

שני דגמים נוספים ב-2014 יהיו החיפושית החדשה (מחצית שנייה) ופולקסווגן גולף ספורט-ואן השימושית, המציעה מרחב פנימי משופר ויכולת נשיאה גדולה יותר מהדגם הקומפקטי הרגיל. בהמשך תשלח לכאן פולקסווגן פולו לאחר מתיחת פנים, וב-2015 השירוקו החדשה, פאסאט, מתיחת פנים לג'טה, טוארג ועוד.

עם פתיחת השנה, הוכרזו הנחות בשיעור קבוע של כ-5,000 שקלים למגוון דגמים קיימיים, בהם פולו TSI שתמכר מעתה במחיר של 110 אלף שקלים, פאסאט 1.8 ל' קומופורטליין ב-190 אלף שקלים, והשירוקו 1.4 ל' (160 כ"ס) שהוזלה ל-185 אלף שקלים.

אבי צור התייחס בהמשך גם לסוגיות אקולוגיות, כגון הטמעת מכוניות היברידיות או חשמליות בישראל. לדבריו, מאחר וישראל (וגם באירופה) התשתית אינה ערוכה מספיק לקלוט כלי רכב חשמליים, אין כוונה לעסוק בענף הזה בטווח הקרוב. מצד שני, קיימת חשיבה לגייס לשוק המקומי פולקסווגן היברידית מסוג מסוים, אם כי זה יקרה בעוד שנתיים לערך.

במבט לטווח הקרוב, מעניין יהיה לעקוב אחר ההתפתחויות של פולקסווגן מול הלקוחות הפרטיים, שעל אף שאלה מהווים נתח קטן משוק הרכב הישראלי (65% לערך מכלל מותגי ישראל מופנה לציי רכב), ביקורתם נשמעת היטב כשנדרשת התייחסות מצד החברה לבעיות או ליקויים.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully