וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי TT החדשה, חשיפה חלקית

אחרי שהדגימה את תא הנוסעים של ה-TT החדשה, מציגה אודי איורים סופיים של מכונית הקופה-ספורט שתוצג על במות ז'נבה

אודי TT החדשה. אתר יצרן
זהו. כך תראה אודי TT החדשה/אתר יצרן

שבוע וחצי לערך בטרם תחשוף אודי בפעם הראשונה לעיני כלי התקשורת את ה-TT החדשה, ב-4 במרץ, היא מפרסמת איורים שהופצו כעת על מנת לקדם את הגעתה אל תערוכת הרכב בז'נבה. הפרטים אודות הדור החדש מלמדים על השקעה גדולה בטכנולוגיה של חלל הפנים ויכולותיה ההיקפיות, לצד פיתוחים על גופה החיצוני.

במבט לאחור, הדור הראשון וההרפתקני של ה-TT ב-1998 היה חריג בנוף המוטורי, אולם הדור השני התמקד במידה רבה יותר בביצועים ובאיכויות הגימור. שני הדורות קצרו הצלחה מכובדת, אבל הדור השלישי עשוי להיות פורץ דרך בסדרת הקופה-ספורט, שכן אודי יישמה בו אלמנטים חדשניים שמקורם מדגמי הקצה והפאר של המותג.

בראש ובראשונה, ה-TT החדשה נוטשת את הפלטפורמה הקיימת לטובת פלטפורמת ה-MQB המודולארית, משמע משקל מופחת (לאיזור ה-1.3 טון) ותא נוסעים מרווח יותר. העיצוב החיצוני הוא בהחלט לא מה שהורגלנו לצפות מסדרת ה-TT, שכן זה זונח את הפורמט העגלגל והתעצב על פי הנוסח של מכונית הספורט הבכירה אודי R8 ודגמי אודי A3 ו-A8 החדשות. אודי אף הגדילה והתקינה ל-TT את בתי התאורה החדשים עם נורות LED מטריקס עם דיודות לייזר, להן פיזור יעיל יותר בעשרות אחוזים תחת תנאי חשכה בין היתר.

ל-TT יהיו מספר מנועים, בהם ה-2.0 ל' TFSI עם 220 כ"ס או מנוע מופחת כוח לגרסת בסיס שמחלץ 180 כ"ס. בשלב מאוחר יותר תצטרפנה להיצע מכוניות מתוגברות (TTS) עם כ-300 כ"ס, וסביר שגרסת ה-TTRS עם קרוב ל-370 כ"ס תתפקד בשורות המשפחה במהלך השנה הבאה. גרסאות נוספות (קבריולה) תמצאנה בתערוכת פריס בסתיו הקרוב.

על תא הנוסעים של ה-TT דיווחנו בהרחבה לא מכבר, אך נזכיר כי בפעם הראשונה הוא יהיה נטול בקרה מרכזית, שכן חטיבת התכנון העבירה את כל מערכות המידע והבידור ללוח המחוונים מול עיני הנהג (צג 13 אינטש). מסביב יוכל הנהג להתרשם מקוקפיט בהשראת מטוסי קרב (פתחי מיזוג בצורת טורבינה) ודיפונים באיכות גבוהה יותר.

מועד עלייתה לישראל יתפרסם לאחר חשיפתה בתערוכת הרכב בז'נבה.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully