וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגואר F טייפ קופה בישראל

יגואר F טייפ קופה תמכר בארץ בשלוש גרסאות מנוע, צמד חיפויי תקרה לבחירה ותג מחיר התחלתי של 725 אלף שקלים

אתר יצרן

אחרי שכל העולם נשבה בקסמיה ונהמותיה של יגואר F טייפ קבריולה החדשה, היורשת הרוחנית של ה-E טייפ המיתולוגית, נחתה אצלנו כאן בארץ גרסת הקופה החדשה של הסדרה היוקרתית. יבואנית יגואר לישראל חברת 'מאיר' החלה לשווק את מכונית הספורט הבריטית בימים אלה, כשהיא מתייצבת עם שלושה מנועים, תיבה אוטומטית ומספר רמות גימור.

ה-F טייפ קופה נבדלת מהקבריולה בעיקר בתצורה החיצונית, כך שכל הרכיבים משותפים כמעט ללא יוצא מהכלל. עם חיפוי מעל הראשים, הקופה מעמידה לבחירה תקרת גג פנורמית או גג אלומיניום - לשניהם קשיחות מבנית זהה. בתא הנוסעים תהיינה כל התוספות המפוארות של הדגם הפתוח, ושם תמצאנה מערכות בידור ותקשורת מתקדמות, כניסות לסמארטפונים, ואת הנהג והנוסע יחבקו מושבי ספורט.

משפחת הקופה וקבריולה מצוידת בשלושה מנועים, אחד מהם מעוטר באות "R" מסיבות שמייד נפרטן. הדגם הבסיסי בחבורה, ה-3.0 ל' V6 מחלץ תפוקה מרבית של 340 כ"ס ומומנט של 45 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-5.3 ש'), בעוד ה-S מוסיפה לחגיגה עוד 40 כ"ס ומטפסת למומנט של 47 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-4.9 ש').

ה-F טייפ קופה R היא הגרסה הבכירה ביותר בסדרה. לזו נפח של 5.0 ל' בהגדשת-על עם תפוקה מרבית של 550 כ"ס ב-6,200 סל"ד ו-69 קג"מ המושגים מטווח של 2,500 סל"ד. תיבת 8 מהירויות אוטומטית מאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-4.3 שניות, מ-80-120 קמ"ש ב-2.5 שניות ומהירותה המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-300 קמ"ש. בקרת Electronic Active Differential (דפרנציאל מוגבל החלקה) תדאג להעביר את כל הכוח לגלגלים מאחור בצורה החלקה ביותר. צריכת הדלק, על פי יגואר, עומדת על 9 ק"מ לליטר (אין ספק שהם אופטימיים).

המחירים ל-F טייפ קופה יחלו ב-725 אלף שקלים, ועד 865 אלף שקלים. מחירה של גרסת ה-R טרם נקבע.

מבחן ליגואר F טייפ החדשה על כבישים ישראלים
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

יגואר F טייפ. אתר יצרן
יגואר F טייפ/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully