וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני קופר החדשה בישראל

דלק מוטורס פתחה את פנקס ההזמנות למיני קופר 2014 ששיווקה הרשמי יחל בעוד כחודש. המחירים, החל מ-165 אלף שקלים

אתר יצרן

זמן קצר לאחר השקתה בעולם במסגרת תערוכת לוס אנגל'ס (בדיוק 107 שנים להולדת הוגה המכונית סר אלק איסגוניס), תנחת בחודש הבא מיני קופר החדשה בישראל, כך הודיעה יבואנית המותג דלק מוטורס. המיני 2014 עודכנה במראה מחודש, תא נוסעים משודרג ומנועי בנזין יעילים יותר. היא תשווק בארץ בכל רמות האבזור, עם תיבות אוטומטיות רגילות.

המיני החדשה (F56) מבוססת על פלטפורמה משותפת לב.מ.וו סדרה 2, והיא קצת יותר מרווחת מהדור היוצא בזכות הגדלת בסיס הגלגלים ב-3 ס"מ. הופעתה השובבה שומרת על הנוסח הקלאסי של סדרת הקופר ואחיותיה, להוציא שינויים שנעשו בחלק הקדמי (יחידות התאורה) ומאחור.

השינוי המהותי ביותר במיני קופר נמצא מתחת למכסה המנוע. בקרביה הותקנו מנועים חדשים וקטני נפח, בהם ה-1.5 ל' 3 צילינדרים המפיק 115 כ"ס, או שלושה צילינדרים טורבו עם 136 כ"ס. גרסת הבסיס, מיני ONE, תישא מנוע 1.2 ל' עם 102 כ"ס (18.4 קג"מ). מעליהן, מתברגות מהדורות קופר S עם 192 כ"ס, בעוד ג'ון קופר וורקס תצטרף בהמשך הדרך. המנועים מגובים עם בקרת 'עצור וסע' (הדממת המנוע בעמידה ממושכת לשיפור צריכת הדלק), ובשלב זה תהיה תיבת הילוכים אוטומטית בכל ההיצע (ידנית כאופציה). בקרת 'מיני דרייב' תאפשר לבחור בין שלושה מצבי ניהוג: ספורט, רגוע וירוק (חסכוני).

רמות האבזור של הדור השלישי נחלקות בין 'פפר' לפיור LED, ובקבינה של הקופר התחולל מהפך לא קטן מזה המאוכלס בחזית. מעצבי מיני לא נטשו אמנם את המוטיב ה"עגול" המאפיין את המכונית על דורותיה, אבל שבמרכז המערכת צג 6.5 אינטש חדש, כניסות USB, AUX, בלוטות', מערכת שמע מקורית, מחשב דרך, בקרת שיוט, חיישני גשם ואורות, הנעה ללא מפתח, גג פנורמי ועוד.

רשמית, דלק מוטורס החלה לקבל השבוע הזמנות עבור מיני קופר החדשה, אך השיווק הרשמי יחל לקראת תחילת אפריל.

המחירים למיני קופר 2014 בישראל:

מיני קופר פפר אוטומטית: 165 אלף שקלים
מיני קופר פיור LED אוטומטית: 192 אלף שקלים
מיני קופר S אוטומטית חבילת פפר: 197 אלף שקלים
מיני קופר S פיור LED אוטומטית: 227 אלף שקלים.

מיני ONE תצטרך לצי הדגמים במהלך הקיץ הקרוב. מחירה טרם נקבע.

עוד הרבה על מיני בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully