וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: אודי TT החדשה

הדור השלישי של אודי TT מציג קדמה טכנולוגית בתא הנוסעים, מנועי ארבעה צילינדרים חזקים יותר וחסכוניים ועיצוב תוקפני. בישראל בסוף השנה

אודי TT. אתר יצרן
אודי TT החדשה/אתר יצרן

תערוכת הרכב בז'נבה נפתחה בשעות האחרונות לכלי התקשורת שהגיעו לסקר את החידושים, ואת הבכורה המוקדמת ביותר עורכת חטיבת אודי, שמציגה את הדור השלישי של מכונית הספורט TT. הדגם החדש שנחשף כחמש שנים לערך מהדור השני ו-15 מהראשון, אימץ הופעה ספורטיבית בהתאם לרוח המותג בשנתיים האחרונות, וכן חונך קבינה שפותחה בהשראת מטוסי קרב, עם מספר חידושים יוצאי דופן בצד הנדסת האנוש.

מעצבי אודי השוו ל-TT החדשה מראה אגרסיבי משולב מהדור הראשון עם גרסאות היוקרה הבכירות (A8) של חטיבת הפרמיום. צו האופנה מכתיב כי הפרונט המעודכן מכיל כעת גריל טרפזי עמוק ומרשים, יחידות תאורה מלוכסנות וקצרות (כולל אופציה ללד מטריקס, תאורת לייזר), ופתחי יניקה גדולים בגוף הפגושים ואפילו את לוגו הטבעות דחקו קדימה לקצה החרטום על מנת להדגיש את קרבתה למכוניות הספורט R8.

הפרופורציות פחות או יותר זהות לדגם היוצא, וכך גם המידות שנותרו דומות. פלטפורמת ה-MQB המודולארית של פולקסווגן הניבה קיצור של 2 ס"מ באורכה הכללי, הפחתה סמלית ברוחב וגדילה של כ-3 ס"מ בבסיס הגלגלים. היא קלה יותר מהדור הקודם בכ-50 ק"ג לערך, משמע כ-1.23 טון, ופותחה עם התקן של ספויילר אחורי שנפתח אוטומטית במהירות של כ-130 קמ"ש על מנת לשפר את היציבות הכיוונית.

תא הנוסעים של -TT, עליו כתבנו בהרחבה, הינו יחיד מסוגו בשלב זה בדגמי החברה. אודי בחרה עבור ה-TT חלל פנימי חף מהפרעות מרכזיות מול הנהג והנוסע, שכן התצוגה המרכזית הגדולה (12 אינטש) הותקנה בלוח המחוונים, בעוד בסיס הקונסולה נותר רק עם בקרת האקלים והתעלה הראשית. אודי גם הרווחיה עוד 13 ל' בתא המטען בזכות הגדלת בסיס הגלגלים, כשזה מציע כעת 305 ל' של אחסון בסידור הושבה של 2+2.

המנועים של ה-TT החדשה יחלו בגרסאות ה-2.0 ל' טורבו הבסיסיות, להן יכולת משופרת עם הספקים שיחלו ב-184 כ"ס ועד 230 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-6 ש'), עבור ל-310 כ"ס ב-TTS עם האצה ל-100 קמ"ש ב-4.8 ש' וכמובן שתהיינה כל לוגמות הסולר המסורתיות מסדרת ה-TDI והנעה כפולה (קוואטרו) בחלק מהדגמים, כולל יכולת ניתוק אוטומטית לחסכון בדלק. המנועים מחוברים לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או S טרוניק רובוטית כפולת מצמדים.

"ה-TT החדשה אוצרת טכנולוגיות חדשות ומרתקות שיהפכו את חווית המשתמש למהנה, קלה ומרגשת מאי פעם - כפי שמצפים ממכונית ספורט", כך אולריך הקנברג, בכיר החטיבה.

מיבואנית צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי ה-TT החדשה תגיע לישראל בסוף הרבעון של השנה הנוכחית.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully