וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל חדש בכלמוביל: דוידי פיאמנטה

כלמוביל מינתה את דוידי פיאמנטה, לשעבר מנכ"ל סאני לעמוד בראש חטיבת הפרטיות של יונדאי, מרצדס ומיצובישי. ירש את דן אורנשטיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוידי פיאמנטה. יחליף את דן אורנשטיין כמנכ"ל חטיבת הפרטיות ביונדאי ומיצובישי/מערכת וואלה!, צילום מסך

דוידי פיאמנטה מונה למנכ"ל חטיבת הפרטיות ביבואנית הרכב הישראלית כלמוביל, כך הודיעה אמש הקבוצה. פיאמנטה ירש את מקומו של דן אורנשטיין שנכנס בימים אלה לתפקידו כמנכ"ל צ'מפיון מוטורס.

פיאמנטה, 43, כיהן בעברו כמנכ"ל בכיר בחברת סאני, יבואנית סמסונג לישראל, במשך 5 שנים ולאחרונה החליט לעזוב את החברה כשאת מקומו ימלא היו"ר אילן בן דב. כן מילא תפקידים נוספים כגון כמנכ"ל פעילות הסלולר של חברת "טלית" באיטליה, לצד שורה של תפקידים חשובים בעמדות מפתח בענף התקשורת והטלקום. לדוידי, שמחזיר בתואר BSC במנהל עסקים, נסיון רב בניהול מערכות ומותגים בינלאומיים. הוא יופקד בין השאר על ניהול מותגי יונדאי ומיצובישי, כאשר האחרונה נמצאת במגמת התחזקות משמעותית בחודשים האחרונים.

מלבד אחריותו על תחום המותגים, ינהל פיאמנטה גם את מערך הטרייד-אין של כלמוביל, שהינו מהגדולים בישראל.

קבוצת כלמוביל מייצגת את מותגי הרכב מרצדס בנץ, סמארט, פוסו, פרייטליינר, מיצובישי ויונדאי. כלמוביל הינה חברה פרטית בבעלות שמואל ויואב חרל"פ, הקבוצה הוקמה בשנת 1936 ומעסיקה כ- 1000 עובדים במרכזי החברה בראש העין, תל אביב, ירושלים, חיפה, אשדוד וכרמיאל.

עוד הרבה על כלמוביל בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully