וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: סיטרואן C4 גרנד פיקאסו החדש

מוביל הנוסעים הקומפקטי סיטרואן C4 גרנד פיקאסו ישווק בארץ עם מנוע טורבו דיזל, תיבה אוטומטית ושתי רמות גימור. גם סיטרואן ברלינגו רובוטי החל את דרכו במחוזותינו

סיטרואן C4 גרנד פיקסו. אתר יצרן
סיטרואן C4 גרנד פיקאסו. עיצוב אטרקטיבי/אתר יצרן

יבואנית פיג'ו-סיטרואן לישראל קבוצת דוד לובינסקי החלה לשווק בארץ את המיניוואן הקומפקטי סיטרואן C4 גרנד פיקאסו החדש. מוביל הנוסעים הצרפתי שזכה לעיצוב טכנו מתקדם ושדרוגים בכמה מישורים, יימכר כאן עם מנוע טורבו דיזל, תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים מבית אייזין היפנית, שבעה מושבים וצמד רמות גימור.

הגרנד פיקאסו נמנה זה שנים על מובילי הנוסעים המבוקשים ביותר בישראל. הוא זכה להצלחה בסקטור הפרטי והן בצד המוסדי, וימצא תחרות מצד רנו גרנד סניק ופורד S מקס. הדור החדש, יש להניח, ישאף לשחזר הישגיו של קודמו, שכן מעצבי סיטרואן ומתכנני הדגם שינו באופן מהותי את עיצובו, הפחיתו ממשקלו, והתקינו בו חטיבת כוח חסכונית ותיבת הילוכים אוטומטית סטנדרטית.

מעל השלדה, EMP2 המשרתת את פיג'ו 308 החדשה (מכונית השנה באירופה), נמתח מרכב המכונית ל-4.59 מ', הרוחב הוא 1.82 מ' וגובהו כ-1.64 מ'. בסיס הגלגלים הוא 2.84 מ' ומשקל המכונית כ-1.48 טון, כלומר חלה צמיחה בכמה נקודות עיקריות, למעט בגובה, שם איבד כמה מילימטרים קלים. תא המטען צמח גם הוא וזה מציע נפח אחסון שנע בין 630 ל' ועד 1,843 ליטרים בקיפול שלוש השורות.

את הכוח מקבל הגרנד פיקאסו החדש ממנוע 2.0 ל' HDI טורבו דיזל המפיק 150 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות כאמור. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש נאמד ב-10.2 שניות ומהירותו המרבית היא 207 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-22 ק"מ לליטר, כך לדברי היצרן.

שתי רמות הגימור תהיינה הקומפורט פאק, או אקסקלוסיב. הראשונה מגיעה כסטנדרט עם שמשה פנורמית קדמית מונעת חדירת חום, מערכת שמע מתקדמת עם בקרת בלוטות', צג 12 אינטש, כניסות USB, חישוקי סגסוגת 17 אינטש, תא כפפות עם קירור, משענות יד מתכווננות, שתי שולחנות בגב המושבים הקדמיים, בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת ועוד. לכך מוסיף המפרט הבכיר גם מפתח חכם (הנעה ללא מפתח), מערכת לניטור שטחים מתים, מצלמת רוורס, חניה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, תאורה אדפטיבית בעת פניה, ותוספות קוסמטיות קלות. שתי המכוניות מצוידות בקיט בטיחותי מלא, הכולל 6 כריות אוויר ובקרות יציבות ובלימה.

המחירים לסיטרואן C4 גרנד פיקאסו החדש:

קומפורט פאק: 180 אלף שקלים
אקסקלוסיב: 190 אלף שקלים.

מבחן דרכים: סיטרואן C4 פיקאסו

סיטרואן C4 גרנד פיקאסו. אתר יצרן
סיטרואן C4 גרנד פיקאסו/אתר יצרן

סיטרואן ברלינגו עם תיבה רובוטית

חידוש באגף המסחרי של דוד לובינסקי, הוא הופעתו של סיטרואן ברלינגו רובוטי. הדגם הקומפקטי המצויד במנוע 1.6 ל' HDI המפיק 90 כ"ס, יחובר גם אל תיבת הילוכים רובוטית לה 6 מהירויות. המערכת מאיצה את הברלינגו ל-100 קמ"ש ב-15.5 שניות ועד מהירות מקסימלית של 164 קמ"ש. נתוני היצרן מצביעים על צריכת דלק משולבת של 21 ק"מ לליטר סולר.

רמת האבזור היחידה תהיה ה-XTR, הכוללת מערכת שמע עם 4 רמקולים, חלונות חשמל, חיישן גשם, מערכת עקוב אחרי (תאורה אוטומטית) וערכת בטיחות עם 6 כריות אוויר וסיוע מבקרות יציבות ובלימה. מחירו בישראל: 165 אלף שקלים.

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully