וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 ק"מ לליטר: סיאט טולדו דיזל בישראל

סיאט טולדו TDI מפיקה 90 כ"ס ומחוברת לתיבת הילוכים רובוטית. צריכת הדלק תעמוד על כ-22 ק"מ לליטר. המחירים, החל מ-130 אלף שקלים

סיאט טולדו TDI. אתר יצרן
סיאט טולדו טורבו דיזל בישראל. החל מ-130 אלף שקלים/אתר יצרן

לצד גרסאות הבנזין הקיימות, סיאט טולדו, תת המשפחתית העממית מספרד, מתעדכנת בימים אלה עם מהדורת טורבו-דיזל TDI חדשה, שתחל להמכר החל מהשבועות הקרובים, שעה שהמשלוחים הראשונים יגיעו במהלך חודש אפריל. היבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס מקווה כי גרסה זו תנגוס בנתח משמעותי מפלח לוגמות הסולר בארץ, ותקרא תגר על מכוניות כגון רנו פלואנס DCi.

לטולדו מנוע 1.6 ל' TDI בעל תפוקה מרבית של 90 כ"ס ב-4,200 סל"ד ו-24.5 קג"מ המושגים בטווח של 1,550 סל"ד. חיבור המנוע לתיבת הילוכים רובוטית DSG עם 7 הילוכים, מניב האצה ל-100 קמ"ש ב-12 שניות ומהירות מרבית של 184 קמ"ש. נסיעה בערים מעמידה את צריכת הדלק 17 ק"מ לליטר, בעוד נסיעה בינעירונית תחזיר כ-26 ק"מ לליטר. בממוצע, לוגמת הטולדו דיזל כ-22 ק"מ לליטר (יצרן).

הטולדו ממשיכה לשמור על רף שימושיות גבוה גם בדור החדש. היא מתהדרת במידות מרווחות בקבוצה זו, כשאורכה הכללי הוא 4.482 מ', רוחבה 1.76 מ', גובהה 1.46 ובסיס הגלגלים 2.60 מ'. מנקודות החוזק הבולטות שלה נפח תא המטען, שכן זה מציע 550 ל' ועד 1,490 ל' בקיפול המושבים בשורה השנייה.

תא הנוסעים מציע בקרות סטנדרטיות כגון מערכת שמע עם 4 רמקולים, גלגל הגה בציפוי עור, כניסת AUX, בקרת אקלים דיגיטלית, בקרת שיוט, מראות צד מתקפלות, ובצד הבטיחותי 6 כריות אוויר ו-5 כוכבים במסגרת מבחני הריסוק האירופיים.

מחירה של הטולדו TDI בישראל יעמוד על 130 אלף שקלים ברמת אבזור אחת.

גל מזור, מנהל חטיבת סיאט ישראל: "השקת הטולדו בגרסת דיזל חשובה עבור מותג סיאט בישראל בשל גודלו של סגמנט המשפחתיות בישראל. אנו מאמינים בפוטנציאל הדגם לאור החוסר הקיים בשוק לרכבי דיזל אוטומטיים במחיר אטרקטיבי בשל פערי המיסוי הקיימים על דגמים אלו. מחיר ההשקה האטרקטיבי המוצע כרגע הובטח על ידי היצרן לחודשים הקרובים.

מבחן דרכים לסיאט טולדו החדשה
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

סיאט טולדו TDI. אתר יצרן
סיאט טולדו TDI/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully