וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן אפ! הגיעה לישראל

פולקסווגן אפ! תשווק בישראל עם מנוע 1.0 ל' מחובר לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית. המחירים, החל מ-70 אלף שקלים

פולקסווגן אפ!. אתר יצרן
פולקסווגן אפ! מגיעה לישראל אחרי תקופת המתנה ממושכת/אתר יצרן

לאחר שהתקשתה להשיג עבורה מחיר ייבוא כדאי, יבואנית פולקסווגן צ'מפיון מוטורס החלה לשווק עתה בישראל את המיני פולקסווגן אפ!, כמעט ארבע שנים מקץ מועד השקתה הרשמי באירופה. הדגם העירוני של קונצרן הרכב הגדול באירופה חולק רכיביו עם תאומות חטיבות הליבה סקודה סיטיגו וסיאט מיי, וכך גם את מערכת ההנעה והמערכות התומכות. אפ! תמכר בארץ ברמת אבזור אחידה, מנוע בנזין ותיבת הילוכים ידנית (5 מהירויות) או רובוטית ASG עם 5 הילוכים.

לאפ! כאמור מנוע אחד בהיצע המקומי, כשלזה נפח של 1.0 ל' ו-75 כ"ס המתקבלים ב-6,000 סל"ד. שיא המומנט, 9.6 קג"מ מתקבל ב-3,000 סל"ד. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 13.2 שניות ומהירותה המרבית עומדת על 171 קמ"ש. על פי נתוני היצרן, צריכת הדלק הממוצעת היא כ-22 ק"מ לליטר (מכל דלק בגודל 35 ליטר), ופליטת דו תחמוצת הפחמן כ-108 גק"מ.

בדומה לסקודה סיטיגו וסיאט מיי, האפ! היא מכונית שמעניקה פתרון שימושי לנהיגה בערים הצפופות. אורכה מקצה לקצה הוא 3.55 מ', רוחבה 1.64 מ' וגובהה 1.48 מ'. בסיס הגלגלים הוא 2.42 מ', משקלה כ-930 ק"ג, ונפח תא המטען 251 ל' ועד 970 ל' בקיפול השורה השנייה.

גם הנדסת האנוש בחלל הפנים זהה או דומה בחלקה לסקודה וסיאט. בין היתר, כוללת אפ! מערכת שמע עם 2 רמקולים, הגה מתכוונן, חלונות חשמל, מזגן מכני, אחסון למשקפיים ועוד. בהיבט הבטיחותי היא מאובזרת ב-4 כריות אוויר, בקרת בלימה אוטומטית עד 30 קמ"ש, יציבות, וכן גרפה 5 כוכבים במבחני הריסוק של Euro-ncap.

קובי בלום, מנהל חטיבת פולקסווגן בישראל: "למיני של פולקסווגן יש עיצוב ייחודי ומרענן, איכות חומרים גבוהה תוך מחשבה על הפרטים הקטנים. מבנה הרכב, שתוכנן במיוחד לספק מקסימום מרחב והמנוע החסכוני, משתלבים עם משקלה הנמוך של המכונית, ומבטיחים זריזות וקלילות תנועה בתוך העיר. לצד זה הרכב מציע חסכון ויעילות יוצאת מן הכלל - כדוגמת צריכת הדלק".

המחירים לפולקסווגן אפ!:

1.0 ל' ידני: 70 אלף שקלים
1.0 ל' רובוטי: 80 אלף שקלים

פולקסווגן פותחת שנה בישראל
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully