וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנוע הב.מ.וו לא גרם לזקפה לא רצונית

הרוכב שסבל מזקפה ממושכת של כ-20 חודשים בעקבות נסיעה בת 4 שעות, תבע את ב.מ.וו בגין הנזק הבריאותי והנפשי שנגרם לו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד מתיקי התביעה המשונים ביותר בשנים האחרונות, הגיע השבוע לסיומו בארה"ב, לאחר שבית המשפט בסן פרנסיסקו קבע כי אופנוע לא יכול לגרום לזקפה לא רצונית, לפחות במקרה הזה. כזכור, תבע ב-2012 רוכב מבוגר את חברת ב.מ.וו על כך שאופנוע ה-K1100RS שבבעלותו, גרם לו לתופעה מסוכנת של פריאפיזם - זקפה לא רצונית, שנמשכה כמעט שנתיים והסבה לו נזקים בריאותיים ונפשיים.

בתיק התביעה, ציין הנפגע, הנרי וולף, כי הוא מאשים את חברת ב.מ.וו ואת יצרנית המושבים שלה, קרבין, בשל התופעות שנגרמו לו בתום רכיבה שארכה כ-4 שעות ברציפות. הוא דרש פיצויים שונים בעבור הוצאות כספיות על טיפולים תרופתיים, פסיכולוגיים, מצוקה נפשית ונזק כללי. פרקליטו ורנון ברדלי טען כי לקוחו אינו יכול היה לקיים יחסי מין, וכי בניגוד לויאגרה - המקנה גירוי תחושתי, כאן סבל הנפגע מחוסר תחושה וכאבים.

הדיון בתיק נמשך קרוב ל-4 שנים, מאז 2010, אז יצא וולף למסע על הב.מ.וו שהותיר בו את חותמו. אבל בסיכומם של דברים, הכריע שופט בית המשפט בסן פרנסיסקו ג'יימס מקברייד חד משמעית, כי אין בתיק ראיות קונקרטיות לתמוך בטענותיו של וולף, על אף עדותו של אורולוג בכיר, ד"ר ג''ק מקאניש שהעיד כי וולף אכן סבל מפריאפיזם. בית המשפט גם דחה מכל וכל את אבחנתו של נורלוג, ד"ר ג'ונתן רוצ'יק כי "ויברציות מנועיות לאורך זמן עשויות לגרום לפריאפיזם".

היו מקרים בעבר שהוכח כי רכיבה ממושכת גורמת לאלחוש באיזור המפשעה בשל אי סדרים בזרימת הדם, אולם נראה שהמצב ההפוך לא ממש מתיישר עם המציאות. רק בריאות.

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully