וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משכורות: מנכ"ל פורד הרוויח 23 מיליון דולר

אלן מולאלי שלשל לכיסו משכורת של 23 מיליון דולר לאור הצמיחה שרשמה פורד בשנה הקודמת

מנכ"ל פורד, אלן מולאלי. אתר יצרן
אלן מולאלי. אחראי למפנה הגדול ביותר של החברה בשנים האחרונות/אתר יצרן

ראשי ענף הרכב בישראל יכולים רק לקנא. מנכ"ל פורד אלן מולאלי הכניס לכיסו בשנה הקודמת משכורת של 23.2 מיליון דולר בכסף מזומן ואופציות. ערכים המשקפים את צמיחתה של פורד ב-2013 על רקע תקופה פוריה במיוחד בענף הרכב בארה"ב. על פי כלי התקשורת בדטרויט, מולאלי גרף בין היתר משכורת בסיסית שנתית של 2 מיליון דולרים, ועוד כ-6 מיליון דולר בונוסים על פועלו. זוהי עלייה "קלה" בשכרו לעומת 2012, אז קופתו תפחה ב-20 מיליון דולר "בלבד", אך זו ירידה משכרו הגבוה ביותר שעמד ב-2011 על 30 מיליון דולר.

מולאלי (68), מהנדס במקצועו, מונה למנכ"ל החברה ב-2006, והיה אחראי לרפורמה הגדולה ביותר שחווה המותג האמריקני בשנים האחרונות. תחת פיקוחו ייצרה פורד דגמים שגרמו למפנה חד בחשיבה המותגית והחזירו את הציבור האמריקני לאולמות המכירה. בתקופת המשבר הגדול של 2008, מולאלי הצליח לחמוק מפשיטת רגל וייסד בפורד תכנית גלובאלית מהודקת שהביאה לצמצום עלויות, שיפור ברמת המוצרים וצמיחה כלכלית. בין היתר, פיתח את פורד אדג', אקוספורט וכן לראשונה החליט לשווק את המוסטאנג באירופה.

לצערם של בכירי משפחת פורד, בהם ביל פורד ג'וניור, 2014 מסתמנת כשנתו האחרונה של מולאלי בפורד, שלפני כן מילא תפקיד דומה גם בבואינג. בינתיים, ועד לרגע שימונה לו מחליף, מציגים האמריקנים בגאווה נתוני הכנסות חברה שנתיות של 8.6 מיליארד דולר ב-2013, נתון שכמעט משתווה לשיא של כל הזמנים בפורד. בסך הכול, הכניס מולאלי לחשבון הבנק הפרטי שלו 183 מיליון דולר ב-7 שנות שירות.

לשם השוואה אגב, המנכ"לית החדשה של GM, מארי בארה צפויה לקבל משכורת של 14.4 מיליון דולר ב-2014, כך שאין ספק שאם אתם לוטשים עיניים לתפקיד בכיר בענף הרכב האמריקני, פורד מציעה לכם תנאים יותר אטרקטביים. בקטנה.

פורד מוסטאנג החדשה בדרך לישראל

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully