וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: קיה ספורטז' המחודש

קיה ספורטז' 2014 מצויד במנוע בנזין חזק יותר, שדרוגים קלים להופעתו החיצונית ותוספות לחלל הפנים. המחירים, החל מ-150 אלף שקלים

קיה ספורטז' 2014. אתר יצרן
קיה ספורטז 2014. מראה מחודש ומנוע משודרג/אתר יצרן

קיה ספורטז' המחודש הגיע השבוע לישראל, כך הודיעה היום (שני) יבואנית המותג לארץ טלקאר. הקרוסאובר הקוריאני שכבש את ישראל ואירופה בשנתיים האחרונות זכה למתיחת פנים קלה, במסגרתה עיבה קלות את העוצמה תחת מכסה המנוע וכן שיפר תכונותיו בכמה מישורים דינמיים. כמו כן, שדרגה קיה את משטחי תא הנוסעים על מנת ליישר קו עם יתר בני המשפחה.

הספורטז' המודרני מקבל תוספת כוח צנועה לעומת הדגם היוצא, אבל עדיין עולה ולא יורד ביחס לאחיו התאום יונדאי IX35 החדש. מאחרי השבכה הותקן מנוע 2.0 ל' GDI מעודכן בעל תפוקה מרבית של 166 כ"ס ב-6,200 סל"ד ומומנט של 20.9 קג"מ המושגים מטווח של 4,600 סל"ד. ההפרשים הם כ-3 כ"ס ו-כ-1 קג"מ בהתאמה בהשוואה למנוע הקודם. החיבור לתיבת הילוכים אוטומטית6 מהירויות עם תפעול טיפטרוניק יניב האצה ל-100 קמ"ש ב-10.4 שניות, בעוד צריכת הדלק בעיר תעמוד על 9.2 ק"מ לליטר, ואילו תצרוכת הדלק הבינעירונית היא כ-15.4 ק"מ לליטר.

במסגרת מתיחת הפנים טיפלה קיה גם בצד ההתנהגותי. הוא יהיה שקט יותר לדברי היצרן, מגיב בחדות מוגברת לשינויי כיוון (מערכת היגוי מהירה בשיעור של 4.5% לערך), וכן קיבל בקרת יציבות משופרת להתמודדות עם עומסים חריגים, בהם מנגנון להתמודדות מול סכנת התהפכות.

באגף הוויזואלי והנועם, מסתכמים החידושים בליטוש מעודן של החלק הקדמי והאחורי, תוספות של חישוקי 16-18 אינטש בעיצוב חדש, ובתא הנוסעים תרכובות באיכות גבוהה יותר לצד תוספות כבקרת שיוט, בלוטות ועוד. לראשונה בארץ, יימכר הספורטז' גם בגרסת 'אורבן' מוזלת, במחיר התחלתי של 150 אלף שקלים. זו כוללת כסטנדרט תאורת DRL, חיישני גשם, חיישני צמיגים ומערכת מולטימדיה.

שתי רמות האבזור הנוספות, כמו בדגם הקודם, תהיינה ה-EX וה-LX, כשהראשונה מקבלת גג-שמש פנורמי, ואילו השנייה מתהדרת בריפודי עור מלאים וצמיגים רחבים יותר. המחירים יעמדו על 166 אלף שקלים ו-175 אלף שקלים בהתאמה.


יהודה בר נתן, מנהל השיווק והמכירות בטלקאר: "הקיה ספורטאז' 2014 החדש, שמיוצר במפעל ז'ילינה של קיה בסלובקיה מגיע לישראל עם שורה של שדרוגים ביחס לדגם הקודם וכן בגרסא חדשה לגמרי, ספורטאז' URBAN. אנחנו שואפים למובילות בסגמנט ואנחנו מאמינים שיש לנו את כל הכלים הנדרשים לכך".

בטלקאר מעריכים שבסיום הרבעון הראשון של השנה תמסרנה 820 מכוניות מסדרת הספורטאז'.

מבחן לקיה ספורטז' המחודש תוכלו לקרוא כאן בוואלה! רכב בקרוב.

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully