וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן חיפושית החדשה, החל מ-156 אלף שקל

צ'מפיון מוטורס פתחה את פנקס ההזמנות לפולקסווגן חיפושית החדשה, שתמכר בארץ עם מנוע טורבו, שתי רמות אבזור ותיבת הילוכים רובוטית

בדיוק שנתיים ממועד השקתה בעולם, הודיעה היבואנית לישראל צ'מפיון מוטורס שהיא החלה לקבל הזמנות לפולקסווגן חיפושית החדשה, דור שלישי לשושלת, כשמועד ההגעה הרשמי שלה צפוי ליוני הקרוב. ה"ניו ביטל" הקומפקטית, אותה פגשנו בהשקתה בפורטוגל, תציע מנוע בנזין ותיבת הילוכים רובוטית בחיבור למספר חבילות אבזור.

תחת מכסה המנוע של החיפושית תמצאו את יחידת ה-1.2 ל' טורבו TSI בעלת הספק מרבי של 105 כ"ס ב-5,000 סל"ד, ומומנט של 17.8 קג"מ המושגים מטווח של 1,800 סל"ד. החיבור לתיבת הילוכים רובוטית DSG כפולת מצמדים 7 מהירויות יחלץ מהחיפושית האצה ל-100 קמ"ש ב-10.9 שניות ומהירות מרבית של כ-180 קמ"ש. היא תלגום ליטר בנזין בכל 17 קילומטרים לליטר בנסיעה משולבת (יצרן).

הפרופורציות הקלאסיות של הניו ביטל נותרו כשהיו מטבע הדברים, משמע מרכב שלוש דלתות בלבד. יחד עם זאת, פולקסווגן הגדילה אותה כמעט בכל פינה כדי לרווח את חלל הנוסעים. היא מבוססת על גולף דור שש (פלטפורמת A5), והנתונים מלמדים כי אורכה מקצה לקצה הוא 4.27, רוחבה 1.8 מ', גובהה 1.47 מ' ובסיס הגלגלים כ-2.6 מ'. גם נפח תא המטען תפח קלות, וזה יציע כעת 310 ל' לעומת 209 ל' בדגם הקודם.

בקבינה תהיינה צמד רמות אבזור, בתוך חלל נוסעים הרבה יותר איכותי ונעים מבעבר. המערכות נשלטות צג מרכזי בקומה העליונה, בשילוב מחשב דרך סטנדרטי בלוח המחוונים. בין הפרטים ברמת הבסיס ישנה מערכת שמע 8 רמקולים עם שליטה מגלגל ההגה, בקרת שיוט, משענת יד קדמית ועוד. רמת מפרט 'דיזיין' מוסיפה כניסה ללא מפתח, תאורת קסנון, פנסי LED, חלון גג פנורמי ומושבי קומפורט. באגף הבטיחות, למכונית 6 כריות אוויר, בקרת יציבות, בלימה וחמישה כוכבים במבחני הריסוק באירופה.

קובי בלום, מנהל מותג פולקסווגן בישראל: "הדור השלישי של החיפושית מציע חבילה אטרקטיבית של עיצוב, ספורטיביות, סטייל ובעיקר ייחודיות. כדגם רטרו המייצג את ההמשך לדגם המכונית הנמכרת בעולם, החיפושית החדשה מצליחה לשלב באופן אופטימלי בין הרגש והנוסטלגיה הקיימת כלפי פולקסווגן לבין איכויות ויתרונות המוצר".

המחירים לחיפושית החדשה בישראל:

מפרט בסיס: 156 אלף שקלים
מפרט דיזיין: 170 אלף שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully