וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה HR-V חוזר למשפחה היפנית

הקרוסאובר הקומפקטי HR-V מבוסס על הווזל שהוצג ביפן לפני מספר חודשים, ויוצע עם סידור הושבה גמיש ופתרונות נשיאה שימושיים

הונדה HR-V. אתר יצרן
הונדה HR-V, כמו ג'אז רק על עקבים/אתר יצרן

הונדה חשפה בארה"ב את ה-HR-V החדש שעובד על פי שני קונספטים שהקדימו את הופעתו בתערוכת טוקיו (נובמבר), ועוד לפני כן בדגם ראווה בתערוכת דטרויט. ה-HR-V החדש, שלמעשה התפוגג מהיצע דגמי הונדה בשנים האחרונות חוזר לשורותיה כדי לחזק את כניסתה המחודשת של הג'אז (פיט בארה"ב) שהוצגה בדגם 2015 אשתקד, והספיקה לקטוף את תואר מכונית השנה ביפן. ה-HR-V המקורי נמכר בין 1999-2006. שמו נגזר מהמונח Hi-rider Revolutionary Vehicle.


ה-HR-V החדש הוא הסבה אמריקנית של הווזל עליו דיווחנו בסוף השנה הקודמת. הוא יתברג מתחת ל-CR-V הנוכחי וישלב מרחבים לחמישה נוסעים, תא מטען גדול ואת פטנט ה-Magic Seat לקיפול שורה שתיים לרצפה שטוחה לחלוטין. עיצובו החיצוני שואב דמיון מג'אז מ-CR-V, אך נוכח מיצובו כרכב פנאי עירוני דינמי, הוא משלב אלמנטים עיצוביים כמו הסתרת ידיות הפתיחה של דלתות הנוסעים מאחור בגוף הקורות, חישוקים מעוצבים וקימורים קלים בקו המותניים ומעל קשתות הגלגלים.

להונדה תהיינה מספר יחידות כוח על המדף, בהן ה-1.8 ל' של הסיוויק עם כ-142 כ"ס, מנועים היברידים קטנים (1.54 ל', 22 ק"מ לליטר), מנועי 1.2 ל', גרסאות דיזל, או אפילו מנועים בכירים בנפח 2.4 ל'. הכוח יעבור לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים רציפה CVT כשאופציה להנעה כפולה תגבה תשלום נוסף על פני גרסת הבסיס.

הונדה תחל למכור את ה-HR-V החדש לקראת החורף הבא, כשמחירו בארה"ב יחל בסביבות ה-20 אלף דולרים. טרם נמסרה תגובת יבואנית הונדה לישראל חברת מאיר אודות מועד הגעתו לארץ.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully