וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מאזדה תייצר מיני פרמיום

מאזדה תחלץ מהפלטפורמה של מאזדה 2 החדשה מכונית מיני פרמיום שתתחרה באודי A1 ומיני קופר. גם גרסת ספורט על הפרק. בכורה באמצע 2015

מאזדה הזומי קונספט (2 החדשה). אתר יצרן
מאזדה 2 קונספט. היצרנית תפתח על גביה מכונית פרמיום חדשה/אתר יצרן

אחרי ה-6, 3, CX5 וההכנות ליורשת המיאטה MX5, מאזדה מאותתת כי תייצר מכונית פרמיום קומפקטית, כך עולה מדיווחים בכלי התקשורת ביפן. המכונית החדשה והיוקרתית, שתישא את הכותר הזמני 'וריסה' (על שם מכונית קומפקטית שנמכרה בלעדית ביפן) כדי לבדלה מהקו העממי, תפותח על גבי פלטפורמת מאזדה 2 החדשה שתושק בעוד מספר חודשים ותגיע לישראל בסמיכות לסתיו הקרוב. היא תמוצב ישירות מול אודי A1, מיני קופר, סיטרואן DS3 ואופל אדם.

במאזדה מעירים כי למרות קרבתה ל-2 החדשה, הן תחלוקנה ביניהן מעט רכיבים, קל וחומר בדיפוני הפנים ובעיצובן החיצוני. המטרה של מיזם וריסה הוא לפתות מגוון של לקוחות צעירים בעלי כיסים עמוקים יותר שמעוניינים לדלג מעל מאזדה 2, אולם מכונים לפשרות קלות בסעיף השימושיות על מנת לזכות במראה אופנתי והרבה תוספות מהודרות.

בכל הקשור לחטיבות הכוח, כאן הדברים פחות ברורים, אם כי סביר שמנועי הסקיי אקטיב של מאזדה 2 ייכנסו לשירות בדגמים הבסיסיים.בתוך כך, עולה מהדיווחים כי מאזדה מעוניינת לחמם את הגזרה הצעירה, ולכן בוחנת בימים אלה אופציה לגרסה ספורטיבית של וריסה, לה יהיה מנוע 2.2 ל' טורבו-דיזל עם כ-150 כ"ס, הרים של מומנט, תיבה ידנית, מתלים, בלמים ובולמים ספורטיבים.

אם ההכנות תכנסנה בעקבות פרסומים אלו להילוך גבוה, מאזדה תחל להפיץ רמזים לוריסה בחודשים הקרובים. את הבכורה הרשמית היא תשמור לתערוכת ז'נבה 2015, כאשר עלייה לאספלט מתוכננת לרבעון הראשון של השנה לאחר מכן.

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב

מאזדה הזומי קונספט. אתר יצרן
מאזדה הזומי קונספט/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully