וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן פולו המחודשת בישראל

פולקסווגן פולו 2014 תוצע עם מנועי TSI, תיבות ידניות, רובוטיות ומספר רמות אבזור. המחירים, החל מ-100 אלף שקלים

השקה פולקסווגן פולו המחודשת אפריל 2014. אתר יצרן
פולקסווגן פולו המחודשת נחתה בישראל, החל מ-100 אלף שקלים/אתר יצרן

יבואנית דגמי פולקסווגן צ'מפיון מוטורס החלה לשווק בימים אלה בישראל את הפולו המחודשת בתום מתיחת פנים. הסופר מיני מגרמניה אותה פגשנו לפני מספר שבועות בהשקתה על כבישי אירופה, תמכר בארץ עם מנוע 1.2 ל' TSI בעל שני הספקים, תיבות ידניות או רובוטיות וערכות מפרט שונות, כולל היצע רחב של בקרות בטיחות מתקדמות.

בחזיתה של הפולו מנוע 1.2 ל' TSI הנחלק בין הספק של 90 כ"ס או 110 כ"ס בדגם הבכיר. המנוע בגרסת הבסיס מציע מומנט של 16.2 קג"מ המושגים מטווח של 1,800 סל"ד בחיבור לתיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים או DSG7 לה שבע מהירויות.

מעליה חטיבת הכוח החזקה ביותר בסדרה לפי שעה, כשלזו תפוקה מרבית של 110 כ"ס ו-17.8 קג"מ המתקבלים מ-1,400 סל"ד. תיבת ה-DSG תחלץ ממנה האצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-10 שניות, וצריכת דלק ממוצעת של כ-21 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. מדובר בקיזוז של 12% ביחס למנועים הקודמים. כולם מצוידים במערכת הדממה בעת עמידה ממושכת (עצור וסע) לחסכון בדלק.

את הפולו ניתן לרכוש במפרט 'טרנדליין' או 'קומפורטליין'. כסטנדרט, היא כוללת מערכת שמע מתקדמת, מראות חשמליות עם הפשרת אדים ועוד. המפרט היקר במשפחה מוסיף בקרת בלוטות' עם שליטה מגלגל ההגה, מסך מגע 5 אינטש, 6 רמקולים למערכת המולטימדיה, וציפוי עור לידית ההילוכים וגלגל ההגה.

מעטפת הבטיחות היא גולת הכותרת בפולו המחודשת. לסופר מיני בקרת משיכה מתוחכמת, דפרנציאל אלקטרוני להעברת הכוח בצורה מווסתת לגלגלים הקדמיים, בקרת יציבות, סיוע לבלימה, כריות אוויר, חיישן לחץ אוויר בצמיגים, מתג לניתוק כרית האוויר בצד הנוסע, וכן תהיה בתוספת תשלום מערכת משולבת בקרת שיוט אקטיבית עם בלימה אוטומטית בשעת חירום, בתמורה ל-3,000 שקלים נוספים.

פולקסווגן מציגה ג'טה CC

המחירים לפולקסווגן פולו FL בישראל:

פולקסווגן פולו TSI ידנית 90 כ"ס קומפורטליין: 100 אלף שקלים.

פולקסווגן פולו TSI תיבת DSG7 עם 90 כ"ס טרנדליין ב-108 אלף שקלים ו-113 אלף שקלים למפרט קומפורטליין.

גרסת ה-1.2 ל' TSI המשודרגת תמכר בתמורה ל-120 אלף שקלים.

פולקסווגן פולו המחודשת במבחן דרכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully