וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ניסאן תייצר מתחרה לפולקסווגן גולף

ניסאן תשווק את "פולסאר" החדשה בעוד כשנה לערך עם איכויות דינמיות גבוהות, איכות חומרים משופרת ומנועים גמישים. המטרה? פולקסווגן גולף ופורד פוקוס

ניסאן ספורט סדאן. אתר יצרן
ניסאן ספורט קונספט. הפולסאר החדשה תתחרה בפורד פוקוס ופולקסווגן גולף כדי לחזק את ניסאן בקבוצת המשפחתיות/אתר יצרן

על אף הפופולריות של קטגורית הקרוסאוברים, ניסאן לא יכולה עוד לבסס את מכירותיה בעולם רק על ניסאן ג'ו'ק, קשקאי או המיקרוואן (נוט). כפי שדיווחנו לפני כמה חודשים, החברה נערכת להשיק מכונית משפחתית שתתחרה ישירות בפורד פוקוס ופולקסווגן גולף, ועל פי הכרזות המותג היפני בימים האחרונים היא תקרא רשמית ניסאן "פולסאר", כותר שהומצא ב-1978 ואומץ בכמה שווקים בעולם, בעיקר באסיה.

הפולסאר החדשה, "חמש דלתות במרכב הצ'בק" כך לפי הדיווחים בכלי התקשורת בצרפת, תיוצר בסטנדרט גבוה על מנת לענות על דרישות השוק האירופי", כך טוענת ניסאן. היא תורכב על אדמת ספרד (ברצלונה), הפלטפורמה תהיה משותפת לרנו (CMF), והיא תצא לשווקים במהלך הסתיו הקרוב, כאשר מכסת הייצור השנתית תעמוד על כ-80 אלף עותקים.

בכירי ניסאן אמרו בתערוכת הרכב בז'נבה שהמותג קפץ מדרגה בשנים האחרונות, ולכן מכונית כמו האלמרה, שייצורה פסק ב-2006, וכיום נמכרת בלבד ברוסיה, לא יכולה עוד למלא את משבצת המשפחתית המובילה. "אני חושב שהיינו בקטגוריה הזו הרבה זמן, אבל האלמרה לא מייצגת כלום. הקשקאי שינה את הענף, ומכאן אנחנו צריכים להתחזק".

הפולסאר תאלץ להתמודד מול קריטריונים נוקשים בסגמנט הקומפקטיות המשפחתיות; פורד פוקוס, פיג'ו 308, פולקסווגן גולף, אופל אסטרה - כולן מדורגות גבוה יותר מכל מה שניסאן מפיקה כיום תחת ידיה עבור המשפחה. "הלקוחות היום דורשים הרבה יותר מאמינות - תחום שלניסאן אין בו שום בעיות. יהיה עליה לדאוג שהמכונית מאובזרת היטב ואיכותית", כך אומר האנליסט יאן פישר מ-IHS אוטומוטיב.

ניסאן תציג את המכונית לראשונה קצת לפני תערוכת הרכב בפריס שתפתח ב-4 באוקטובר.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully