וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן תפתח מתחרה ישירה לפורד פוקוס

תקדם מכונית משפחתית חדשה שתיתן מענה איכותי לפורד פוקוס ופולקסווגן גולף. תבוסס חלקית על ג'וק ועל משפחת המנועים של רנו-ניסאן

יצרנית הרכב היפנית ניסאן ערוכה לחדור לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות, כך עולה מדיווחי כלי התקשורת בצרפת ואיטליה. החברה עובדת בימים אלה על מכונית משפחתית במרכב שלוש וחמש דלתות, סטיישן וספורט, שתוכל להתחרות במכוניות דומות מקבוצתה ביניהן פולקסווגן גולף החדשה, פורד פוקוס ואופל אסטרה.

מקור ההשראה לרכב המשפחתי יושאל ממכונית הראווה 'אינוייטישין' קונספט. זו הוצגה בתערוכת הרכב בז'נבה וקיבלה גרסה שנייה בתערוכת סין. ניסאן טוענת כי תבדל אותה ממכוניות וותיקות ששירתו בעבר את המותג (אלמרה) על ידי שימוש בחומרים איכותיים בהרבה מהמקובל לסדרות המשפחה של המותג היפני, וכן על ידי התקנים באבזור עשיר ומערכות בידור מתקדמות, ניווט, וערכת חנייה אוטומטית מלאה.

לא ידוע בשלב זה כיצד תראה הגרסה הסופית למשפחתית החדשה, אולם ההערכות הן שניסאן תמזג בין עיצובו החיצוני של הג'וק לבין דגם הקונספט לעיל, עם אזכורים לפרופורציות ספורטיביות במהדורת ה-370 וכן תציע מימדים מרווחים מאלה של פורד פוקוס (תא מטען).

על הנעתה של הניסאן החדשה יופקדו מנועים מחטיבות הכוח המשותפות של ניסאן ורנו, תוך שילוב בין מנועי בנזין, דיזל, גרסאות היברידיות (מופחתות כוח מאינפיניטי) ובשידוך לתיבות הילוכים ידניות, רציפות וכפולות מצמד EDC (רנו פלואנס, מגאן וגרנד סניק).

כמו מרבית דגמיה האירופאים של ניסאן, גם גרסה זו תיוצר במפעל המרכזי בבריטניה עם קשקאי. מועד השקה צפוי לאמצע שנת 2013 (קונספט) ומכונית סדרתית לקראת סוף השנה הבאה.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully