וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחממת: סקודה אוקטביה RS280

סקודה תפתח אוקטביה RS מחוזקת עם מנוע המחלץ 280 כ"ס. הבכורה הרשמית בתערוכת ז'נבה בשנה הבאה

סקודה אוקטביה RS. אתר יצרן
סקודה אוקטביה RS. עולה בעקומת העוצמה ומיישרת קו עם לאון קופרה/אתר יצרן

סקודה תציין 40 שנה למכונית הראלי 130RS עם גרסה מיוחדת של האוקטביה המשפחתית שתישחף בשנה הבאה במסגרת תערוכת ז'נבה. המותג הצ'כי יעניק לסקודה העממית מנוע משותף לסיאט לאון קופרה בעל תפוקה מרבית של 280 כ"ס ועוד תוספות רבות שיסבו אותה לאחת המשפחתיות הסוערות ביותר של החברה מזה שנים ארוכות (ואולי בכלל).

על פי אתר 'אוטופורם' הצ'כי, סקודה תבסס את הגרסה על מרכב ההצ'בק של האוקטביה, כאשר מנוע ה-2.0 ל' טורבו של הלאון יזניק אותה ל-100 קמ"ש בפחות מ-6 שניות ועד 253 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. הכוח יעבור לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או רובוטית DSG7 עם תפעול מנופים קלאסי מגלגל ההגה. כאופציה, יהיה גם דפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה.

בניגוד לדגם הסטנדרטי, סקודה תצייד הפעם את האוקטביה RS עם מערכת מתלים מכוילת היטב, חלקה מבוססת על הגולף GTI, לרבות בקרת המתלים האדפטיבית DCC, או ה-Dynamic Chassis Control עם מערך סלקטיבי לבחירה בין מספר מצבים. גם ערכת הבלימה תגדל, וכן תתווסף לאוקטביה RS280 חבילת איפור בלעדית, הכוללת לוגואים, מושבים בריפוד מיוחד, חישוקים חדשים ועוד.

סקודה תשחרר קדימונים ל-RS280 במהלך החודשים שיובילו לתערוכת הרכב בז'נבה ב-2015. עם זאת, ייתכן שהיא תציג את הקונספט כבר בתערוכת פריס. המכסה בכל אופן תהיה מוגבלת, כך שסביר שהפצתה לישראל מותנית בהזמנות פרטיות.

סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully