וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן פולסאר החדשה נחשפת

הפולסאר הקומפקטית תתחרה בפולקסווגן גולף ופורד פוקוס. פרטים ראשונים ותמונות אודות המשפחתית החדשה מבית ניסאן שתגיע לישראל בסוף השנה

ניסאן פולסאר. אתר יצרן
ניסאן פולסאר. משפחתית קומפקטית חדשה/אתר יצרן

ימים ספורים לאחר ההכרזה הרשמית, ניסאן מפיצה תמונות ראשונות מחוזקות מידע טכנולוגי אודות הפולסאר החדשה, המכונית שתתחרה בקבוצת המשפחתיות הקומפקטיות מול פיג'ו 308, פורד פוקוס, אופל אסטרה ופולקסווגן גולף. הפולסא,ר שיורשת כותר מ-1978 תצויד במנועי בנזין, דיזל, תיבות ידניות או רציפות, ותוצע בשלב ראשוני במרכב חמש דלתות בלבד, ללא אופציה לגרסת טורר. זו המשפחתית הראשונה של ניסאן מאז האלמרה האחרונה (2006).

ניסאן פרסמה כמה נתונים חשובים אודותיה, כשאורכה הרשמי יגיע ל-4.36 מ', ובסיס הגלגלים יהיה כשל טויוטה קורולה (2.7 מ'). היא תושק עם מנוע מוגדש על בנפח 1.2 ל' שיפיק כ-115 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים רציפה אקסטרוניק משודרגת עם תפעול מגלגל ההגה, או בשידוך לתיבת 6 מהירויות ידנית. המנוע הבכיר בסדרה יחלץ מ-1.6 ל' כ-190 כ"ס, בעוד גרסת הדיזל DCi תפיק 120 כ"ס לערך ותהיה הלחם והחמאה של אירופה.

קו המנועים יתוגבר בפעימה השנייה (אמצע 2015), כשניסאן שואפת לייצר חלופה יפנית וזולה יותר לפולקסווגן גולף GTI. גרסה זו עשויה להכנס תחת חטיבת NISMO ותנעל את ההיצע עם תפוקה מקסימלית של כ-215 כ"ס, לעומת ה-220 של הגרמנית.

הפולסאר חמושה בצי של מערכות הגנה אקטיביות ופסיביות, בראשן ערכת 'הסייפטי שילד' החדשה, הכוללת ניטור שטחים מתים, בלימת חירום אוטומטית, מצלמות שדה ראיה היקפיות עם זיהוי עצמים נעים, סטיה מנתיב ועוד. עוד באגף התוספות בקרת ממשוק מלאה עם הסמרטפונים, נורות LED קבועות וחישוקי סגסוגת.

"אנחנו לא יכולים יותר להתרכז רק במשפחה של קרוסאוברים", אומר שירו נקאמורה לכלי התקשורת בספרד. "למצוא את הדרך הנכונה זו משימה ארוכה וקשה, אבל אנחנו מאמינים שהפולסאר תעשה את העבודה, אחרי שהקשקאי ייסד עבורנו מוניטין מצויין, וגם קנה לנו הרבה זמן לחשוב על המוצרים הבאים", מוסיף מנכ"ל המותג.


מיבואנית ניסאן לישראל קרסו מוטורס, נמסר כי הפולסאר החדשה תגיע לישראל בסוף השנה הנוכחית. מחירים ומפרטים יפורסמו בסמוך למועד השקתה המקומי.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

ניסאן פולסאר. אתר יצרן
ניסאן פולסאר/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully