וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לטויוטה יאריס

היאריס המחודשת זוכה לעדכונים חיצוניים ופנימיים, תוך שימת דגשים על שיפור מערכת היחסים עם הנהג הדינמי. "היא תדבר גם אל הלב, לא רק לראש"

טויוטה יאריס FL. אתר יצרן
טויוטה יאריס מרעננת את איבריה/אתר יצרן

בעקבות החשיפה החלקית לפני מספר שבועות, טויוטה הפיצה מידע ופרטים חדשים ומעשירים אודות מתיחת הפנים לסופר מיני יאריס. התרעננות חיונית המיישרת קו עם אייגו החדשה, מכונית המיני המשותפת לפיג'ו וסיטרואן שהושקה לאחרונה באירופה. בטויוטה מתייחסים לעדכון זה כמקצה שדרוגים משמעותי למדיי (הכולל החלפת כ-1,000 חלקים) שנועד לטפל במספר נקודות תורפה, בראשן הניהוג הלוקה בחסר ואיכות הנסיעה הכללית.

מתיחת הפנים ביאריס 2015 כוללת הסבת הפרונט לנוסח החדש והאגרסיבי המשרת את האייגו, כשבחזית השבכה העמוקה המושחרת, בתי תאורה גדולים יותר ומאחור פגושים חדשים עם דפיוזר מובנה ונורות LED משובצות בגופים.

הרפורמה הרצינית נעשתה בתא הנוסעים. במבט ראשון קשה להבחין בהבדלים, אבל בטויוטה מפרסמים כי כל הדיפונים שודרגו לחומרים רכים להם יכולת בידוד גבוהה יותר, הושתלו פסי כרום כדי לקשט את האווירה, הריפודים מהודרים יותר והמערכת על כל מתגיה טיפסה 2.3 סנטימטרים כלפי בסיס הדשבורד העליון וידית ההילוכים התקצרה. במרכז, בקרת 'טויוטה טאץ'' 2, עם כל האפשרויות המוכרות מאחותה המשפחתית קורולה, ורשימת תוספות הכוללת בקרת שיוט, קיפול מראות חשמלי, מצלמת ראייה לאחור ועוד.

בטויוטה מדווחים כי הזרימו לפיתוחה של היאריס כ-70 מיליון יורו ויותר מ-500 אלף שעות עבודה הוכנסו לתכנונה. מנהל הפרוייקטים של טויוטה באירופה, אלסנדרו מאסימו אומר שהעבודה הקשה תישא פרי:"היאריס תמיד הייתה מכונית הגיונית, שימושית, עמידה, אבל רצינו לחבר את הרציונל גם אל הלב של הנהגים, ואני מאמין שהצלחנו בכך".

היאריס תמשיך לעשות שימוש במנועים הסדרתיים, בהם ה-1.3 ל' בנזין (99 כ"ס), ה-1.4 ל' דיזל, הגרסה ההיברידית (100 כ"ס) וכן בהיצע מנוע 1.0 ל' שלושה צילינדרים משופר בחיבור לתיבות ידניות או אוטומטיות (שלא בטוח אם יעשה דרכו לארץ). עוד בתחום הביצועים, מספרים בטויוטה שפיתוח הדגם נעשה ברובו על כבישי אירופה, וזאת במטרה להעניק לסופר מיני כיול בנוסח מערבי. חלק מהשינויים כך עולה, נעשו בחוזק המבני, המתלים והבלמים. "בעבר, ניהול הפרוייקט נעשה ביפן. אבל הפעם ישבנו במושב הנהג", אומרת ראש מחלקת הפרוייקטים בטויוטה, סרקה קרמן.

היאריס תצא לכבישים בחודשים הקרובים, ובמחירים שישארו "תחרותיים" כך מנהלי החברה באירופה. מהיבואנית יוניון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי היאריס החדשה תגיע לארץ בעוד כשלושה חודשים.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

טויוטה יאריס FL. אתר יצרן
טויוטה יאריס FL/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully