וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפקטית חמה: החל שיווק וולוו V40T5 בגרסת R

בגדים ספורטביים, מנוע עוצמתי ובקרות בטיחות לעילא. וולוו V40 בגרסת T5 במהדורת R דייזיין הגיעה לחופינו. המחירים, החל מ-225 אלף שקלים

וולוו V40. אתר יצרן
וולוו V40. עכשיו גם בגרסת T5/אתר יצרן

במסגרת חידוש משפחת וולוו בישראל, החלה לשווק השבוע חברת מאיר היבואנית את ה-V40 מצוידת במנוע ה-T5 ובלבוש ספורטיבי בגרסת ה-R דיזיין המסורתית. דגם זה יחבור לגרסת הקרוס קאנטרי של ה-V40 ודגמי הבסיס, ויתייצב לצד הדורות החדשים של ה-S60, ה-XC60 וה-S80 שזכו לרענון מקיף בעקומת העוצמה.

הנורדית הקומפקטית מושתלת מנוע מסדרת ה-Volvo Engine Architecture פרי פיתוח השוודים. היא תחלץ מ-2.0 ל' טורבו הספק מרבי של 245 כ"ס ו-35.7 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות. ההאצה הקלאסית מעמידה ל-100 קמ"ש תהיה כ-6.3 שניות בלבד, בעוד צריכת הדלק הממוצעת היא כ-17 ק"מ לליטר (יצרן).

את ה-V40 החדשה ניתן לרכוש בשתי חבילות ספורט שונות: R דיזיין או R דייזין פלוס. הקיט הקוסמטי כולל תוספות כרום ייחודיות, תאורת LED אנכית, מסיט רוח, צינורות פליטה מורחבים וחישוקי 17 אינטש, לצד מערכת מולטימדיה משוכללת.

שתי הגרסאות חמושות בבקרות בטיחות חכמות עם סיטי סייפטי דור 2, אולם בגרסת הפלוס מקבלים גם את חבילת ה-דרייבר אלרט, המוסיפה בקרת סטייה מנתיב, התראת התנגשות, ניטור שטחים מתים, בקרת עירנות, זיהוי תמרורים ותאורה מסתגלת לפי תנאי הדרך.

המחירים ל-V40 T5 בישראל:
R דייזין: 225 אלף שקלים
R דיזיין פלוס: 245 אלף שקלים.

מבחן דרכים: וולוו V40 קרוס קאנטרי
עוד הרבה על וולוו בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully