וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו מכירות שברולט קרוז. בארץ, קדילאק נקראת למוסך

ג'נרל מוטורס הורתה לסוכנויות בארה"ב לעצור את מכירות שברולט קרוז בגלל תקלה בכרית האוויר. בארץ, קדילאק ATS ו-CTS נקראות לשירות

שברולט קרוז טורבו דיזל. אתר יצרן
שברולט קרוז. מעל 33 אלף מכוניות יוחזרו לתיקון/אתר יצרן

ג'נרל מוטורס פרסמה הנחיה לסוכנויות בצפון אמריקה להשהות באופן זמני את מכירות שברולט קרוז משנות הייצור 2013-2014, כך מפרסמים כלי התקשורת בדטרויט. היצרנית האמריקנית אתרה תקלה שמקורה בכרית האוויר בחלק מהדגמים, ליקוי שעלול לגרום לאי הפעלתה בזמן תאונה.

הכשל בכרית האוויר נובע מחלק שמיוצר על ידי ספק חיצוני - Takata Corp, אולם אין קשר ישיר בין רכיב זה לרכיב הדומה שמייצרים בטויוטה והונדה שאחראי לכשל ב-10.5 מיליון כלי רכב מסביב לעולם. דובר GM, ג'ים קיין, ציין כי במקרה של הקרוז, התקלה היא בצד הנוסע בשל "מנגנון שהורכב עם חלק לא נכון". שברולט תבקש לבדוק כעת 33 אלף מכוניות בעיצומה של תקופה חשובה בשוק הרכב האמריקני, שכן המשפחתית היא מקור הכנסה חשוב ליצרנית לקראת הקיץ.

ה-stop sale, כפי שמכנים זאת בארה"ב, מגיע בתזמון קשה עבור GM. החברה נמצאת תחת ביקורת חריפה בעקבות הסתרת ליקויים במיליוני כלי רכב שהובילו לחקירות ממשלתיות ופליליות, כולל קשר ישיר ל-13 מקרי מוות בגלל תקלה במערכת ההנעה. מספר עובדים וותיקים בג'נרל מוטורס מואשמים שידעו על הליקוי שנים ארוכות, אבל לא דיווחו עליו לממונים עליהם. הריקול של הקרוז בכל אופן, לא צפוי להשפיע על המכירות בישראל.

בריקול אחר, כאן בישראל, UMI יבואנית דגמי קדילאק, תזמן 166 מכוניות מדגמי CTS ו-ATS לשירות כדי לטפל בתקלה בכבל בורר תיבת ההילוכים ובתושבת תיבת ההילוכים. ביבואנית מציינים כי זוהי בדיקה לשם שלילת התופעה, ומשך הביקורת כשעה בלבד, ללא תשלום כאמור מצד הלקוח. ניתן ליצור קשר ישיר עם UMI באתר החברה, או בטלפון 03-9534455.

כמו תמיד, נזכיר כי אי מילוי אחר הוראות היצרנית יגרור עיכוב חידוש רשיון הרכב.



עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully