וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד פוקוס ST החדשה נחשפת

הפוקוס ST החדשה תחלץ הספק של 250 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים ידנית. צריכת הדלק השתפרה, וכן התווספה מהדורת דיזל

פורד פוקוס ST. אתר יצרן
פורד פוקוס ST המחודשת/אתר יצרן

במסגרת פסטיבל המהירות בגודווד בריטניה, חנכה פורד את הפוקוס ST החדשה, מהדורת הביצועים השימושית של המשפחתית הקומפקטית. גרסת 2014 מקבלת לקרבייה מנוע שעבר כיול קל, כאשר ההספק נותר דומה לדגם שלפני מתיחת הפנים, אולם חלה הפחתה של כ-6% בתצרוכת הדלק וכן ביצעה פורד מספר שדרוגים לחיזוק ההיבטים הדינמיים, בהם האחיזה ויכולת השיכוך, ההיגוי והבלמים.

העיצוב החיצוני הוא עיבוד אגרסיבי לפוקוס המחודשת שנחשפה לאחרונה. כמיטב המסורת, ה-ST מעודכנת עם גוון צהוב חרדל ייחודי, לוגואים בקדמת השבכה, חישוקי סגסוגת גדולים (18 אינטש), פגושים שונים עם פתחי יניקה מורחבים ומאחור הלוע הכפול הממורכז שהינו חלק מסימני ההיכר הבולטים שלה.

תחת מכסה המנוע שוכנת יחידת ה-2.0 ל' אקובוסוט בעלת הספק מרבי של 250 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-37 קג"מ המושגים מטווח של כ-2,000 סל"ד. בחיבור לתיבת הילוכים ידנית, היא תאיץ ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות ועד 250 קמ"ש. היא תלגום ליטר בנזין בכל 14 קילומטרים בממוצע. תוספת די חדשה ל-ST, תהיה גרסת דיזל שתפורה לאירופים. לזו מנוע 2.0 ל' TDCI עם כ-185 כ"ס ו-41 קג"מ, האצה ל-100 קמ"ש ב-8.1 שניות וצריכת דלק ממוצעת של כ-23 ק"מ לליטר סולר.

בצד הדינמי, שיפור באחיזה יגיע באדיבות מתלים שכוילו מחדש והיגוי חד יותר, כמו גם בלמים משופרים.

תא הנוסעים אימץ את הפלטפורמה הבידורית החדשה עם בקרת סינק 2, משמע פחות מתגים וצג מרכזי גדול בעל תפריטים ברורים יותר. ב-ST תהיינה כמובן תוספות ספורטיביות עבור האווירה הקרבית, בהן מושבי 'רקארו' אוחזים, בורר הילוכים ספורטיבי מוכסף בחלקו, וברשימת האופציות הגה מחומם ומושבים עם 8 אפשרויות כיוון חשמלי.

הפוקוס נמכרת באירופה במרכב הצ'בק או סטיישן, ולפי פרסומי החברה נמסרו מ-2002 ועד היום כ-140 אלף עותקים מסדרת ה-ST. המחירים לדגם החדש טרם ידועים, כמו גם אם בכוונת דלק מוטורס לחדש את שיווקה בישראל (נמכרה במספרים מצומצמים).

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

פורד פוקוס ST. אתר יצרן
פורד פוקוס ST/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully