וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן חיפושית החדשה בישראל

צ'מפיון מוטורס החלה לשווק רשמית את החיפושית בישראל והוזילה את מחיר הגרסה הבסיסית ל-135 אלף שקלים

פולקסווגן חיפושית 2012. אתר יצרן
פולקסווגן חיפושית. השיווק החל במחיר נמוך יותר/אתר יצרן

שלושה חודשים אחרי שהכריזו ביבואנית פולקסווגן צ'מפיון מוטורס על הגעתה של החיפושית החדשה ("ניו-ביטל") לישראל במחיר התחלתי של 156 אלף שקלים, הודיעה אמש החברה כי המכונית האייקונית בדור 3 של המותג הגרמני תחל את צעדיה בישראל במחיר בסיס נמוך בשיעור של כ-20 אלף שקלים. הקומפקטית החביבה תוצע בארץ ברמת מפרט Beetle ב-135 אלף שקלים (ובמחיר קדם השקה של 130 אלף שקלים כולל 53 דגמים ייחודיים בהשראת "הרבי" - חיפושית המירוץ מסדרת הסרטים).

החיפושית החדשה מגיעה אלינו כמעט שנתיים וחצי אחרי חשיפתה בעולם. היא גדולה יותר מקודמתה באורך, ברוחב ובסיס הגלגלים (2.57 מ') ומציעה מרכב 3 סדלתות עם סידור הושבה לארבעה אנשים ותא מטען שתפח ל-310 ל' לעומת 209 ל' בדגם המוחלף.

תחת מכסה המנוע יחידת ה-1.2 ל' טורבו TSI בעלת תפוקה מרבית של 105 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט של 17.5 קג"מ המושגים מ-1,800 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים רובוטית דו-מצמדית DSG 7 מהירויות המאיצה אותה ל-100 קמ"ש ב-10.9 שניות ועד 200 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת היא 16 ק"מ לליטר.

את החיפושית החדשה ניתן לרכוש בישראל בשני מפרטים כאמור: ביטל ו-דיזיין. כסטנדרט, היא כוללת בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מערכת שמע מקורית עם 8 רמקולים ושליטה מגלגל ההגה, משענת יד קדמית, מחשב דרך עם פקדים מההגה ועוד. רמת דייזין, ב-150 אלף שקלים, מוסיפה כניסה ללא מפתח, פנסי קסנון, חלון גג פנורמי, מראות מתקפלות וגימור מהודר יותר. ערכת הבטיחות מורכבת מ-6 כריות אוויר, בקרת יציבות, בלימה ומשיכה.

נהיגה ראשונה בחיפושית החדשה
עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully