וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: פולקסווגן פאסאט החדשה

הפאסאט החדשה תגיע לישראל במחצית הראשונה של השנה הבאה. בקנה: משקל מופחת, מרחבים משופרים ומנועי בנזין, דיזל , הייבריד ומערכות בטיחות מתקדמות

אתר יצרן
פולקסווגן פאסאט 2015. אתר יצרן
פולקסווגן פאסאט. שורדת בקטגוריית המנהלים/אתר יצרן

בתום המתנה של 4 שנים, חשפה פולקסווגן את הדור השמיני של פולקסווגן פאסאט, מכונית ה"מנהלים" הבכירה שתגיע לישראל בתחילת שנת 2015. הדגם החדש כולל שורה ארוכה של פתרונות טכנולוגיים בתחום ההינע, הבטיחות והמרווחים לנוסעים ואליו יצטרפו בהמשך גרסאות הסטיישן, ה-CC (דמוית הקופה) וכן גרסת שבילים קלה 'אולטראק' (שאולי תנדוד גם לכאן).

פולקסווגן תשאף הפעם לגזול קליינטים גם מקבוצת הפרמיום-סדאן, משמע בגזרת ב.מ.וו, אודי ולקסוס, אם כי משימה זו מותנית ביכולת הדינמית של המכונית ולא ברשימת האבזור שלה. ההתחלה בכל אופן נראית טובה, שכן הפאסאט הנכנסת קלה מקודמתה בכמעט 100 ק"ג, היא מבוססת על פלטפורמה מודולארית ומידותיה מלמדות על צמיחה של קלה ברוחב וגדילה לבסיס גלגלים של 2.80 מ' - תוספת של כ-8 סניטימטרים. ביתר מידותיה זניחים השינויים.

האפקט החיצוני של הפאסאט, כמנהג החברה נותר מאופק, למעט תוספות של נורות LED חדשות ויציאות טרפזיות למערכת הפליטה באריזה שהיא מעין עיבוד יותר ספורטיבי לדור השביעי.

בתא הנוסעים, פולקסווגן הדגישה היטב את חווית ה"פרמיום" וחונכת שלל מערכות מתקדמות. הראשונה שבהן היא התצוגה הוירטואלית בלוח המחוונים בגודל 12.3 אינטש. בקרה זו, המשרתת גם את ה-TT, מחליפה את רוב המתגים בקונסולה הראשית ומשולבת עם תצוגה עלית. רמת הפירוט בה תהיה דקדקנית למדיי עם תפריטים עשירים ופיקוח על כל הפקודות דרך גלגל ההגה. במרכז הקבינה צג מגע וברשימת התוספות יחידות תאורה אדפטיביות (מסתגלות לתנאי הדרך), חניה אוטומטית, וכתריסר בקרות בטיחות חכמות לפחות.

מנועים חסכונים ותיבות DSG

את הפאסאט החדשה ניתן לחבר לתיבות ידניות 6 הילוכים או רובוטיות DSG עם 7 יחסי העברה. ההנעה תהיה קדמית כמובן, אך תהיינה גם גרסאות 4 מושן להן הנעה כפולה (מבוססת מצמד הלדקס עם וויסות כוח בין הגלגלים).

לא פחות מ-10 מנועים תעמיד הפאסאט במשפחה, עם חלוקה בין בנזין, דיזל ומנוע היברידי אחד. מנועי הבנזין מתחילים ב-1.4 ל' עם כ-120 כ"ס, מנוע 1.8 ל' עם 180 כ"ס, ועד לגרסת ה-2.0 ל' עם 220 או 280 כ"ס. מהדורות הסולר כוללות את ה-1.6 ל' עם 120 כ"ס, 2.0 ל' עם 190 או 150 כ"ס ובקצה המשפחה מנוע כפול מגדשי טורבו עם 240 כ"ס, הנעה כפולה והאצה ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות.

חידוש מרכזי בשורותיה של הפאסאט הוא מנוע היברידי עם יכולת טעינה מהשקע. מדובר על חטיבת כוח מוזנת בנזין (1.4 ל') מחוברת למנוע חשמלי כאשר ההספק המקסימלי הוא 210 כ"ס. המנוע החשמלי יוכל לפעול בגפו למרחק של 50 קילומטרים, בעוד הטווח המרבי יעמוד על כ-970 קילומטרים. צריכת הדלק הרשמית טרם פורסמה.

הפאסאט, ממנה נמסרו מ-1972 ועד היום 22 מיליון מכוניות, תצא לדרכה באוקטובר הקרוב באירופה בעלות התחלתית של 26 אלף יורו (120 אלף שקלים), ותגיע לארץ במחצית הראשונה של 2015, כפי שנמסר לוואלה! רכב על ידי היבואנית צ'מפיון מוטורס.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully