וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה פביה החדשה תוצג בתערוכת פריס

סקודה תציג את הדור הבא של הפביה בתערוכת פריס עם פתרונת הנעה חסכוניים, מספר מרכבים וגרסאות ואבזור משודרגות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סקודה פביה. הגיע הזמן לשינוי מהותי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת סקודה הודיעה כי תציג במהלך אוקטובר במסגרת תערוכת פריס את הדור השלישי של הסופר מיני פביה. הצ'כית הקומפקטית תוצע במרכב הצ'בק וקומבי (סטיישן קומפקטי) כמיטב המסורת ותשען על פלטפורמה חדשה ומודולארית המשמשת כיום כמעט את כל מכוניות הקונצרן.

הפביה תורכב על פלטפורמת ה-MQB המודולארית המשרתת את האחות התאומה מחטיבת הפרטיות של פולקסווגן, הפולו החדשה. היא תנטוש את המראה השמרני שמלווה אותה כבר למעלה מ-10 שנים לטובת חזות תוקפנית שתחלוק דמיון עם האוקטביה והאוקטביה C ויז'ן, גרסת ה-CC דמוית הקופה של המשפחתית העממית. דיווחים של כלי התקשורת בצרפת, שם הבחינו בדגם תחת הסוואה, מצביעים על מבנה אחורי מפוסל בזווית חדה ובתי תאורה שונים בשני הקצוות עם שילוב של פגושים חדשים.

תחת מכסה המנוע נתפרו לפביה אופציות רבות, דיזל ובנזין. היא תשווק עם מנועי 4 צילינדרים או 3 צילינדרים טורבו בנזין בנפח 1,000 סמ"ק לו 90 כ"ס, לצד מנועים נטולי מגדש טורבו בהספק של 60 או 75 כ"ס, וכן מנועי ה-1.2 ל' TSI ברמות הבכירות המפיקים עד 110 כ"ס. דגמי הדיזל, לפחות חלקם יגיעו עם 3 צילינדרים בנפח 1.4 ל' עם 75 ו-90 כ"ס. התיבות תהיינה ידניות או רובוטיות DSG.

גרסת ה-RS של הפביה (שמעולם לא נמכרה בישראל) ומקבילה לפולקסווגן פולו GTI, לא תזכה לגרסה נוספת מפאת נתח מכירותיה הזניח, כך על פי בכירי המותג. מצד שני, הפביה החדשה תחוזק עם חלופות אופנתיות דוגמת פביה 'מונטה 'קרלו' שתתחרנה במהדורות המקושטות של פיאט 500, ויקנו לבעלים בעלות על סופר מיני "פרמיום" למחצה בתמורה לתוספת תשלום.

בסקודה מביטים בימים אלה לשוק הסיני ומקווים לשנה חיובית יותר ב-2015 לאחר ירידה של כ-3.5% במסירות. בעתיד הלא רחוק, סקודה תציג קרוסאובר חדש לצידו של היטי שיכול לעבות את נפח הכנסותיה גם באירופה, שעה שגם סיאט פועלת בכוון זה אולם טרם נחשף מועד ההשקה הרשמי של רכבי הפנאי הקומפקטים.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully