וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לסקודה פביה החדשה

סקודה משחררת איור ראשון של הפביה החדשה שתוצג בתערוכת פריס באוקטובר. הרבה שינויים בקנה, כולל מערכות בטיחות חכמות

סקודה פביה קונספט. אתר יצרן
סקודה פביה 2015. עיצוב קרבי ומנועים חסכוניים/אתר יצרן

ימים בודדים לאחר שפרסמנו כמה נתונים אודות הפביה החדשה, סקודה שחררה במהלך הסופ"ש את הציור הראשון והרשמי (סקיצה) של הסופר מיני האירופית קצת לפני בכורתה בתערוכת הרכב בפריס שתפתח שעריה באוקטובר הקרוב. הפביה 2015 מתהדרת במידות מרווחות יותר, מנועים קטני נפח ומעטפת הגנה מתקדמת.

כפי שציינו, הפביה החדשה שואבת השראה חיצונית מאוקטביה ומאוקטביה ויז'ן C, דמוית הקופה היוקרתית שתצטרף להיצע בשנה הבאה. היא תהיה ארוכה ורחבה יותר מהפביה היוצאת בכמה סנטימטרים, אמנם איבדה כמה מהם בסעיף הגובה. יחד עם זאת, בסקודה מקפידים להדגיש שלא חלו פשרות בתחום מרחבי הפנים, כך שלצד תא נוסעים מודרני יוכלו הנוסעים למצוא מקום לרגליים ולמרפקים במידה מספקת (באופן יחסי לדור הקודם).

סקודה לא השתמשה עבור הפביה בפלטפורמת ה-MQB המודולארית, אלא זו נשענת על פלטפורמה קיימת של הדור הנוכחי עם דיפונים קלים יותר שיביאו את משקלה ל-1 טון לכל היותר. תחת מכסה המנוע שורה של מנועי בנזין טורבו ודיזל מוגדשים, כאשר ברמת הבסיס מנועי 1.0 ל' משותפים לפולו , וכן מנוע ה-1.2 ל' TSI עם 90 ו-110 כ"ס בחיבור לתיבות ידניות או רובוטיות DSG.

שינוי גדולה ימצא כאמור בקבינה, בקרביה סקודה התקינה צג מרכזי 6.5 אינטש רב תפריטי עם שליטה חלקית מגלגל ההגה עבור מערכת השמע, הבלוטות', הכניסות ועוד, כולל מערכת תאימות שמקרינה את האינפורמציה מצג הסמרטפון ישירות לצג הראשי. בצד הבטיחותי, ערכה עשירה של מערכות, בהן בלימת חירום אוטומטית במהירות עירונית, אורות ומגבים אוטומטיים, התרעה על הירדמות ומצלמת רוורס מקורית.

באירופה יעמוד מחירה ההתחלתי של הפביה על כ-9,000 יורו. היא תגיע לישראל במחצית השניה של 2015.

עוד הרבה על סקודה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully