וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנצ'יה מסרבת להתפוגג

לנצ'יה תצא מהתרדמת ומגבולות איטליה רק לאחר שפיאט תשלים את שיקומה של אלפא רומיאו. האם היא תוכל לחזור לגדולתה?

מכוניות הראלי של לנצ'יה. אתר יצרן
לנצ'יה. האם היא אי פעם תחזור לימים הטובים?/אתר יצרן

בעוד פיאט מכחישה שניהלה שיחות עם פולקסווגן על מיזוג אפשרי, מדווח עיתון מקומי בטורינו שלנצי'ה, באחזקת פיאט כאמור עוד לא אמרה את המילה האחרונה. לפי פרסומיו, ההחלטה להגביל את מכירות לנצ'יה לאיטליה ולצמצם את ההיצע לדגם או שניים הינה זמנית בלבד. סרג'יו מרקיונה, יו"ר פיאט מסרב בשלב זה לענות על שמועות בנוגע ללנצי'ה, ומעדיף להתמקד בנימוקים אודות החייאתה החגיגית של אלפא רומיאו בארה"ב, שלאחרונה השיקה ה-4C שנמכרת גם בארץ בכ-700 אלף שקל.

לפי הפרסומים, לנצ'יה זקוקה נואשות להתאוששות של השוק המקומי באיטליה לפני שהיא בכלל תוכל לחשוב על התרחבות מחודשת באירופה ומעבר לה. החברה הייתה בין הנפגעות הגדולות של המשבר הכלכלי בשנים האחרונות, ובמיוחד התקשתה לעמוד בטלטלה המיתוגית שביצעה פיאט-קרייזלר, שניסתה לשווק את דגמי לנצ'יה בארה"ב תחת מותג אמריקני.

המכונית היחידה שלנצ'יה מוכרת כיום בשורותיה, מלבד הדלתא היא הסופר מיני אפסילון. מכונית זו, שהושקה ב-2011 בדור הרביעי שלה מצאה כאן בישראל מאגר קליינטים זעום, ונראה שגם באיטליה מתקשים המפיצים למשוך נהגים אל אולמות המכירה.

גרעין נאמני לנצ'יה בארץ המגף מכיר בעובדה שמשפחת אניילי, לה נתח הבעלות הגדול ביותר בפיאט מאוד רגישה ללנצ'יה וקשובה לרחשים המתחוללים סביב המותג. משם כנראה נובעת התקווה הגדולה, שהיום בו תרכז החברה האם מאמצים כלכליים ונפשיים על מנת להבריא אותה ותפנה משאבים לפתח מכוניות חדשות, בהחלט אינו משהו בגבולות המדע בדיוני. מתי זה יקרה? זו כבר שאלה אחרת לחלוטין.

עוד הרבה על לנצ'יה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • לנצי'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully