וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד מוסטאנג החדשה: מה בחזית?

פורד מוסטאנג החדשה מצוידת שני מנועים חדשים וחזקים, תיבות ידניות או אוטומטיות ותגיע במהלך השנה הבאה לישראל

אתר יצרן

פורד הכריזה ביממה האחרונה על המנועים החדשים שישרתו את המוסטאנג 2015, מכונית ה-GT האמריקנית שבפעם הראשונה בתולדותיה מופצת לכל היבשות בהן מוכרת פורד את מכוניות המותג, ותגיע לארץ בשנה הבאה. פרט לנתוני חטיבות ההינע, מצהירה פורד רשמית כי בדומה לאמריקה, תשווק השרירנית עם כל חבילות הספורט האופציונאליות באירופה, כולל כיול בלמים, היגוי, שלדה וכו'.

המוסטנג תוצע בשני מרכבים קלאסיים - פסטבק וקבריולה, ומשקלה ינוע בין 1.6 טון ל-1.8 טון - בכפוף למנוע המושתל בחזיתה. תחנות הכוח של המוסטאנג יחלו בגרסת כניסה למשפחה בנפח 2.3 ל' אקובוסט 4 צילינדרים טורבו המחלצת תפוקה מרבית של 310 כ"ס ו-44.5 קג"מ. המנוע החזק ביותר יסחוט משמונה צילינדרים 5.0 ל' 435 כ"ס ו-55.3 קג"מ. החיבור יהיה לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות עם פקדים בגלגל ההגה, או ידנית שתעברנה את הכוח לגלגלים האחוריים. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש מוערך ב-4.5 שניות בדגם הבכיר.

לדברי פורד, מסתמן שוני טכנולוגי סמלי בהספקים של המוסטאנג בצפון אמריקה בהשוואה לדגם באירופה בשל שיטת המדידה. מצד שני, הלקוחות האירופיים יקבלו עם המוסטאנג 2015 כסטנדרט מערכת מתלים משופרת, בלמים מחוזקים, מערכת צינון מתוגברת למנוע, תושבות לחיזוקי שלדה, כיול מיוחד למערכות היציבות והבלימה ועוד. המחירים באירופה בכל אופן, עדיין תחת סימן שאלה. בבריטניה מעריכים שגרסאות בסיס תחלנה ב-30-32 אלף יורו, ומסירות ראשונות תהיינה רק ברבעון השלישי של השנה הבאה. ארה"ב תחל לשווקה בחורף הקרוב.

הדור השישי של המוסטנג מסמן 50 שנות דהירה של הפוני המיתולוגי המתנוסס בקדמת הרכב. מאז 1964, מסרה פורד למעלה מ-9 מיליון עותקים, וברשתות החברתיות ובאקרנים מתהדרת המוסטאנג במעמד של כוכבת בינלאומית, שאין מתחרה לה בהיקף הפופולאריות; דף הפייסבוק שלה מונה כ-7 מיליון חברים, והיא הופיעה ביותר מ-3,200 סרטים.

עוד הרבה על פורד בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully