וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי אקוס בשירות הקרמלין

יונדאי שלחה לרוסיה לימוזינה על בסיס סדרת האקוס המפוארת עם מנוע רב עוצמה ופינוקים לאוליגרכים. רק 4 מיליון רובל

יונדאי אקוס לימוזין. אתר יצרן
יונדאי אקוס. לימוזינה קוריאנית/אתר יצרן

לא באופן טבעי נקשרת יונדאי למונחים כמו פאר והדר, אבל אי אפשר לומר שהיצרנית מדרום קוריאה פועלת במישורים מצומצמים, שכן היא מקפידה להרחיב את שורותיה ולפנות למגוון רחב באוכלוסיה, גם למי שהפרוטה בכיסו. המטרה לנגד עיניה בחודש הקרוב היא לפתות את ראשי הממשל ברוסיה ועשירי האיזור, ולצורך כך, לקחה את האקוס הענקית, שדרגה אותה בהתאם לרוח המוסקבאית והעניקה לה את כל הצעצועים שעומדים לרשותה.

הבסיס של האקוס לימוזין הוא של הדור השני שהושק ב-2009, ולמעשה פותח יחד עם מהדורה "ארוכה" כבר בשנה הראשונה לאחר חשיפת הדגם. חלק מקברניטי דרום קוריאה רכשו את האקוס המלכותית ב-2011 במסגרת חוזים דרך הצבא, כך שראשי הערים והבכירים בממשל ינועו במכונית משוריינית שכוללת גם מערכת כיבוי אש מיוחדת למקרה שהמכונית מתלקחת בעקבות ירי או פיצוצים.

סביר שכל מערכות ההגנה תוצענה למכירה גם ברוסיה, לרבות המנוע השוכן בחזית שהוא חלק מהותי מהיכולת ההתקפית וההגנתית של האקוס. במקרה דנן, מדובר במנוע שמונה צילינדרים בנפח 5.0 ל' המפיק 430 כ"ס וכ-60 קג"מ בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות המעבירה את הכוח להנעה כפולה. ביונדאי מצהירים על האצה ל-100 קמ"ש ב-5.8 שניות ומהירות מרבית של 245 קמ"ש. לא רע למכונית שמשקלה נושק ל-3 טונות.

במידותיה היא בהחלט מרשימה: אורכה כ-5.4 מ' ובסיס הגלגלים לא פחות מ-3.5 מ'. הנוסעים בקבינה נהנים מאווירה מרווחת ויוקרתית, המשתרעת על רוחב נדיב של כ-1.9 מ', וערימת קישוטים ואמצעי נוחות, בהם מושבים נפרדים עם כיוונים חשמליים, דיפוני עץ, מערכת מיזוג משולבת עם מפזר ניחוחות נעימים, מסכים אישיים ועוד.

זו הפעם הראשונה שיונדאי מפיצה את האקוס לימוזין מחוץ לגבולותיה, ונראה שהיא ליקטה מידע קונקרטי אודות הביקוש לדגם ברוסיה. המחיר בכל אופן, יחל באיזור ה-4 מיליון רובל שהם כ-110 אלף דולר לערך. שווה? אולי לדרגים הנמוכים ברוסיה, הבכירים יעדיפו מרצדס.


נהיגה ראשונה ביונדאי אקוס וג'נסיס

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully