וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט סוניק סדאן ב-79 אלף שקל

ב-UMI משיקים סוניק סדאן במחיר מוזל בכ-10 אלפים שקלים ממחירה הרגיל, במסגרת מבצע שיימשך עד אוקטובר

שברולט סוניק. אתר יצרן
סוניק סדאן. הוזלה של 10 אלפים שקלים/אתר יצרן

מחצית ראשונה חזקה בקרב יבואנית דגמי שברולט UMI, פתחה חלון הזדמנויות לשווק מכונית משפחתית עממית, שברולט סוניק סדאן, במחיר נמוך מ-80 אלף שקלים. ההוזלה נאמדת ב-10% ביחס למחיר המכירה הרגיל, והיא תימשך עד אוקטובר הקרוב במסגרת השקתה (לצד סילברדו החדש שהוצג לאחרונה בארץ).

גולת הכותרת של הסוניק סדאן נעוצה בנפחו של תא המטען, שכן זה מציע 502 ל' בהשוואה לקיה ריו למשל (389 ל') או יונדאי i35 אלנטרה (485 ל'). היא נשענת על בסיס גלגלים של 2.52 מ', אורכה 4.4 מ', רוחבה 1.73 מ' ומשקלה 1.2 טון.

תחת מכסה המנוע שוכנת יחידת כוח קומפקטית בנפח 1.4 ל' בעלת תפוקה של 101 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-13.3 קג"מ המושגים ב-4,000 סל"ד. החיבור לתיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות מניב האצה ל-100 קמ"ש ב-13.1 שניות, מהירות מרבית של 175 קמ"ש וצריכת דלק עירונית של 11.9 ק"מ לליטר.

רמת האבזור של הסוניק סדאן, ה-LT, מגיעה עם קיט בטיחותי מלא הכולל 6 כריות אוויר, בקרת יציבות ובלימה, עוגני איזופיקס ועוד. באגף הבידור והביצוע בקרת שיוט, מערכת מולטימדיה בסיסית 4 רמקולים עם כניסת USB ופקדים מגלגל ההגה, מחשב דרך וכן בלוטות' מקורי.

גלית עיני, סמנכ"ל שיווק ומכירות: "שברולט יוצרת למעשה מציאות חדשה בשוק הרכב הישראלי. במקום להסתפק במכונית משפחתית משומשת, יכול כעת הנהג הישראלי לקבל מכונית משפחתית חדשה מה"ניילונים", עם תא מטען ענק, בפחות משמונים אלף שקל".

עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully