וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונספט S: מתיחת פנים למיצובישי אאוטלנדר?

דגם מהודר וספורטיבי של מיצובישי אאוטלנדר יופיע בתערוכת פריס. האם מדובר ברענון של אמצע החיים?

מיצובישי אאוטלנדר קונספט S. אתר יצרן
מיצובישי אאוטלנדר קונספט S. מה בתכניות של היצרנית היפנית?/אתר יצרן

מסתמן שמיצובישי שוקלת להוציא לפועל מקצה עדכונים ראשוני לדגם הפנאי המשפחתי אאוטלנדר, שנחשף לפני כשנתיים. הקרוסאובר הפופולרי שהפך לדגם מבוקש בקרב המשפחות גם בישראל, יוצג במסגרת תערוכת פריס הקרובה בגרסת קונספט S, חבילה מהודרת עם קישוטים ספורטיביים ומראה פנימי משודרג. אולם נשאלת השאלה, האם זהו קדימון לדור הבא?

בולט באופן מיוחד הוא השוני בשבכה הקדמית וביחידות התאורה. העיצוב החיצוני התחדש במעטפת כרום בסמוך לסנטר הקדמי ונראה שגם הפגוש הקדמי רוענן ובו הושתלו גם נורות LED קבועות. שינויים נוספים הם כאמור בעיצוב השפה העליונה, וכן נעשו תיחומי כרום מאחור והתווספו חישוקים ספורטיביים.

יחידת הכוח של האאוטלנדר PHEV נותרה על כינה: מנוע היברידי 2.0 ל' בנזין משודך לצמד מנועים חשמליים. התפוקה היא כ-200 כ"ס, הטווח המרבי על המנוע החשמלי כ-53 ק"מ ונסיעה על מצב משולב משיגה לנהג 870 ק"מ בין תדלוקים. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 10 שניות.

מיצובישי אאוטלנדר קונספט S. אתר יצרן
מיצובישי אאוטלנדר קונספט S/אתר יצרן

מיצובישי ביצעה כמה שינויים קטנים במידות האאוטלנדר S, אבל אלה סמליים בלבד ואינם מורגשים ככל הנראה. בתא הנוסעים לעומת זאת, תמצא אווירה הרבה יותר איכותית ואלגנטית לדברי מיצובישי, וזאת בזכות שימוש בדיפוני אלקנטרה וקטיפה, תפירות יד מיוחדות, מערכת שמע משוכללת ועוד.

האאוטלנדר PHEV, שנבחן במדור לפני מספר חודשים, משווק בישראל במחיר התחלתי של 225 אלף שקלים, לא כולל עלות התקנה עמדת טעינה (7,000 שקל) ותשלום חודשי של 160-190 שקלים.

עוד הרבה על מיצובישי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully