וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: אודי TT רודסטר

ה-TT רודסטר החדשה מצוידת שני מנועי בנזין, תיבה ידנית או דו-מצמדית וגג מתקפל ב-10 שניות

אודי TT  רודסטר. אתר יצרן
אודי TT רודסטר החדשה/אתר יצרן

אודי TT זכתה לסוג של מיני אבולוציה טכנולוגית בדור השלישי שלה, בקרביים ובמערכות הפנים. אלא שלצד הקידמה בפיתוח ותכנון הקבינה והיכולות על הכביש, העיצוב החדש דווקא שואב את מרב ההשראה מהדגם המקורי מ-1998. דגם הקבריולה אף מבטא זאת בצורה הברורה ביותר, במיוחד בחלק האחורי של המרכב ששוב ניחן בקו מותניים קצת יותר גבוה ובבתי תאורה "מעוגלים" בחלקם.

העיצוב של ה-TT הוא בפרוש מקדם המשיכה הדומיננטי של הגרמניה הפתוחה, ולכן מבחינת פרופורציות לא תמצאו כאן יותר מידי שינויים דרמטיים מלבד צמיחה קלה (2.8 ס"מ בבסיס הגלגלים. אודי התמקדה בעיקר בהפחתת משקל נוכח חיזוק המבנה לאחר הסרת הגג, ולכן התקרה המתקפלת (בד) שוקלת כ-40 ק"ג בזכות מסגרת עשויה תרכובות מגנזיום, אלומיניום ופלסטיק. ניתן לקפל אותה ב-10 שניות בלבד, ובמהירות של עד 52 קמ"ש. נפח תא המטען ללא קיפול התקרה עומד על 280 ל', תוספת של כ-30 ל' בהשוואה לדגם הקודם.

הקבינה היא קופי-פייסט מגרסת הקופה, למעט תוספת קשתות מאחרי זוג המושבים. נזכיר שוב, למי שטרם פגש באחות הבכורה שאודי חנכה בשנה הקודמת מערכת מולטימדיה די משוכללת שמרכזת כמעט את כל הפקדים בלוח המחוונים הוירטואלי, שגודלו 12.4 אינטש. כך למעשה היא מייצרת מרחב נקי מקישוטים ו"רעש" ומותירה רק את בקרת האקלים ופתחי המיזוג מעל בורר ההילוכים.

הרכב המנועים של ה-TT, כולל את יחידות ה-2.0 ל' טורבו עם כ-230 כ"ס וגרסת TTS עם 310 כ"ס בחיבור לתיבה דו-מצמדית DSG6 או ידנית 6 מהירויות והאצה ל-100 קמ"ש ב-5 שניות. בהיצע גם מנוע טורבו-דיזל TDI המפיק כ-190 כ"ס. ההנעה תהיה קדמית או כפולה (קוואטרו) בכפוף למפרט.

אודי תוציא את הרודסטר היוקרתית למכירה ברבעון השני של השנה הבאה. תג המחיר באירופה יחל ב-35 אלף יורו לדגמי בסיס. לישראל היא תגיע מעט לאחר מכן.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully