וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי ספייס סטאר משודרגת

הספייס סטאר המעודכנת, לה מנוע 1.2 ל' ותיבה אוטומטית תזכה לתוספות חדשות בתא הנוסעים, בהן בקרת מולטימדיה חדישה אופציונאלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיצובישי ספייס סטאר. עדכונים בתא הנוסעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלמוביל, יבואנית דגמי מיצובישי לישראל, החלה לשווק בארץ גרסה מעודכנת של מכונית הסופר-מיני הקטנה מיצובישי ספייס סטאר. זאת, כחלק מעדכון ראשון של הדגם העממי שזוכה להצלחה בציי רכב אך גם בצד הפרטי (כ-3,000 יחידות).

בשלב זה, מדובר רק בגרסה הרציפה של הספייס סטאר ( Instyle) שנארזה מחדש בתא נוסעים משודרג משמעותית. לזו מנוע 1.2 ל', 80 כ"ס, וצריכת דלק מוצהרת יצרן של 23.2 ק"מ לליטר. היא מצוידת ב-6 כריות אוויר ובקרת יציבות.

מפרט האבזור החדש, כולל בקרת אקלים דיגיטלית, בקרת שיוט, שליטה על מערכת השמע וממשק הבלוטות' דרך גלגל הגה, וכן התווספה מערכת לפיקוח על לחץ האוויר בצמיגים. אלה חוברים לאבזור הקיים במכונית: חיישני תאורה וגשם, 4 חלונות חשמל, מראות צד חשמליות מחוממות ועוד. בנוסף, מקצה השינויים פותח אפשרות לרכוש מערכת בידור מרכזית עם מסך 8 אינטש מובנה עם מצלמת רווס במסגרת הטבה. מבצע זה יימשך עד ינואר 2015 .

המחיר לספייס סטאר נותר ללא שינוי: 80 אלף שקלים. מהיבואנית נמסר כי מתחילת שיווק המכונית אשתקד ועד כה, נמסרו בישראל 4,500 עותקים.

מיצובישי ספייס סטאר פוגשת את ניסאן מייקרה במבחן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully