וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן נוט החדשה בישראל

27.10.2014 / 7:54

המיני MPV הקטנה של ניסאן משווקת עם מנוע בנזין, תיבת הילוכים רציפה ומעטפת הגנה מתקדמת. המחירים, החל מ-110 אלף שקלים

אתר רשמי

כמעט שנה לאחר שבחנו אותה לראשונה, נחתה ניסאן נוט החדשה בישראל, כך הכריזה היום (ב') יבואנית ניסאן קרסו מוטורס. המיקרוואנית השימושית של היצרנית היפנית מגיעה לארץ בדור שני ומעודכן המבוסס על פלטפורמה מודרנית, המשלבת מנוע בנזין חסכוני, תיבת הילוכים רציפה וחבילת בטיחות חכמה.

בזכות מבנה הצ'בק גבוה ומרווחים שימושיים, מוגדרת הנוט כהכלאה בין מכונית משפחתית ממוצעת למיניוואן. היא מבוססת על פלטפורמת V החדשה ובסיס הגלגלים שלה נמתח ל-2.60 מ'. אורכה הוא 4.1 מ', רוחבה 1.69 מ' וגובה התקרה 1.53 מ'. העיצוב החיצוני אמנם חולק קווי דמיון לדגם היוצא, אך עבר כמה עדכונים משמעותיים ועובד על קונספט 'אינווטישן' שהוצג לפני כשנתיים.

תחת מכסה המנוע שוכנת חטיבת כוח קומפקטית. הנפח הוא 1.2 ל' 3 צילינדרים בהגדשת על עם תפוקה מרבית של 98 כ"ס ב-5,600 סל"ד ו-15 קג"מ המושגים מטווח של 4,400 סל"ד. הכוח עובר לגלגלים בחזית באמצעות תיבת הילוכים רציפה אקס-טרוניק עם 6 הילוכים קבועים מראש. הנתונים מורים על האצה ל-100 קמ"ש ב-12.6 שניות ומהירות מרבית של 173 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת היא 19 ק"מ לליטר, וכ-15.4 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית.

הנוט נמכרת בישראל בשלוש רמות אבזור: 'אסנטה, 'אסנטה ספורט' ו'אסנטה פלוס'. תא הנוסעים זכה לרפורמה דרמטית בהשוואה לנוט הקודמת ומציג עלייה באיכות החומרים, האבזור ובידוד הרעשים. הערכות התקניות כוללות בקרת בידור מרכזית עם בלוטות', מערכת שמע עם 6 רמקולים, כניסות USB ו-AUX, חישוקי 16 אינטש ועוד. תא המטען מציע 295 ל' ועד 1,465 ל' בקיפול השורה השנייה.

בצד הבטיחותי, ניסאן חנכה בנוט את מערכת ה-Safety Shield המותקנת גם עם ממשק ניסאן-קונקט בצג המרכזי (בגרסאות הבכירות). זו מפקחת על הסביבה באמצעות מצלמות היקפיות המשלבות בקרה על שטחים מתים, התראה על סטייה מנתיב וזיהוי עצמים נעים. עוד בהיצע ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בקרת יציבות, בלימה ו-6 כריות אוויר.

המחירים לניסאן נוט החדשה בישראל:

1.2 ל' אסנטה: 110 אלף שקלים
1.2 ל' אסנטה ספורט: 115 אלף שקלים
1.2 ל' אסטנה ספורט פלוס: 120 אלף שקלים.

נהיגה ראשונה בניסאן נוט החדשה


עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully