וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנון חיים: וולוו V60 קרוס קאנטרי

5.11.2014 / 10:36

הקרוס קאנטרי, המבוסס על גרסת הסטיישן V60 זוכה למרווח גחון משופר, חמוש מנועי בנזין ודיזל. בכורה בארה"ב

וולוו V60 קרוס קאונטרי. אתר יצרן
וולוו V60 קרוס קאנטרי. מבוקש בארה"ב/אתר יצרן

וולוו היתה יכולה לחשוף את ה-V60 קרוס קאנטרי החדש בפריס, אבל העדיפה שגרסת הפנאי למחצה תעשה את בכורתה בשוק האמריקני, במסגרת תערוכת לוס אנגל'ס שתפתח בקרוב. וולוו מוכרת הרבה מכוניות בצפון אמריקה שנחשבת עבורה לרווחית ומכניסה בזכות מכירותיו של וולוו XC90, שהוחלף לאחרונה בדור חדש וצפוי לכבוש את האמריקנים שוב, כמו גם את שאר העולם.

בדומה ל-V40 קרוס קאנטרי, ה-V60 מבוסס על הדגם הקומפקטי, או במקרה דנן על מרכב הטורר-ספורט של המותג הנורדי. יכולת השטח שלו כמובן מוגבלת לשבילים ולדרכים מפולסות היטב, ולכן כל מה שביצעו מבחינת מיגון מסתכם בכמה חיפויים קשיפ תחת המרכב והגבהת הגחון ב-6.5 ס"מ לכוון ה-20 ס"מ.

המכלולים של ה-V60 קרוס קאנטרי מחוברים למנוע בנזין 5 צילינדרים טורבו עם 250 כ"ס או גרסאות דיזל שתמכרנה באירופה (משפחת D) בחיבור לתיבה ידנית או אוטומטית 8 מהירויות. תהיינה לו מספר בקרות תמיכה לאחיזה בשטח בשילוב בקרת יציבות ובלימה.

המנהל האסטרטגי של וולוו, לקס קרסמקרס, אומר שהרכב נתפר לסגנון חיים מגוון ולכן חשוב היה להקנות לו כלים להתמודד עם חשיבה קצת מחוץ לקופסא: "המבנה הקשוח של הקרוס קאנטרי מאפשר לו להתמודד עם כביש ושטח בשליטה מרבית, ויחד עם התנהגות ספורטיבית זה בהחלט רכב שמיועד למי שחפץ בהרפתקאות".

לקרוס קאנטרי מורשת ארוכה בוולוו. הדגם הראשון בסדרה הוצג ב-1997 על בסיס הוואגון V70 ולמעשה ייסד את הקבוצה המיוחדת הזו ושלט בה בלעדית, עד להופעת אודי אלראוד ב-1999.

בשלב זה, אין כוונה לייבא לישראל ה-V60 קרוס קאנטרי, כך מסרה היבואנית מאיר לוואלה! רכב.

וולוו V40 קרוס קאנטרי במבחן דרכים

עוד הרבה על וולוו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • וולוו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully