וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחת מבערים: פולקסווגן גולף R400 לייצור

16.11.2014 / 10:34

הפולקסווגן גולף R400, כנגזר משמה מייצרת 400 כ"ס או יותר שישלחו לכל הגלגלים דרך תיבה ידנית או דו מצמדית. המחירים בהתאם

פולקסווגן גולף R  400. אתר יצרן
פולקסווגן גולף R400 קונספט. בדרך לרצפת ההרכבה/אתר יצרן

דיווח בכלי התקשורת בגרמניה מרמז שפולקסווגן אשרה את ייצורה של הפולקסווגן גולף R בשנה הבאה עם בכורה מתגבשת בסתיו 2015. על אף שנדמה היה שעתידה של ה-R400 לככב כמכונית ראווה, כפי שנעשה עם הצגת ה-GTI רודסטר קונספט, כעת מסתמן שניתן האור הירוק לפיתוחה והיא כבר נמצאת בשלבי התאמה מתקדמים.

הגולף R400, או "סופר גולף", כפי שהיא מכונה בארץ מוצאה, מושתלת מנוע 2.0 ל' טורבו TFSI שיחלץ מקרביה הספק מרבי של בין 400 ל-420 כ"ס ויפיק בסביבות ה-45 קג"מ מטווח של 2,000 סל"ד. המנוע ישודך לתיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות או DSG דו מצמדית (פקדים בגלגל ההגה) שתעברנה את הכוח לארבעת הגלגלים דרך בקרת הלדקס משופרת ומתלים בעלי כיול ספורטיבי. המיאוץ ל-100 קמ"ש נאמד ב-3.9 שניות בלבד והמהירות המרבית תוגבל ל-250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. הגולף החזקה ביותר כיום היא ה-R המייצרת כ-300 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-4.9 ש').

פולקסווגן תמכור את ה-R400 במרכב שלוש וחמש דלתות ובאריזה ספורטיבית קרבית במיוחד. היא תנעל חישוקי סגסוגת מובחנים לדגמי ה-R400 וכן תוספות אירודנמיות שתסייענה לה, בהן ספליטר קדמי, ספוייילר אחורי, דפיוזר, פגושים שמנים מורחבים מלפנים ומאחור, מערכת פליטה משופרת עם יציאות מוגדלות ועוד.

את הנוסעים יקבלו מושבי ספורט מחבקים כפי שהוצגו בגרסת הקונספט. מול הנהג לוח מחוונים עם צגי גדישה דיגיטליים, גלגל הגה ספורטיבי, דוושות מוכספות, מעט דיפוני פנים בתרכובות של סיבי פחמן (קרבון) ומגילה ארוכה מאוד של אביזרי בידור ובטיחות כדי להצדיק את עלותה הגבוהה.

בשלב זה, עושה רושם כי תאריך ההשקה הרשמי נקבע לתערוכת הרכב בז'נבה במרץ הקרוב או לכל המאוחר בפרנקפורט בעוד פחות משנה. היא תיוצר לצד הגולף הנוכחית במטה המרכזי בפוולסבורג כדגם סדרתי לכל דבר, ובגרמניה מהמרים כי מחירה יחל ב-50 אלף יורו ויטפס עד 63 אלף יורו לגרסאות מאובזרות למשעי. האם היא תגיע לישראל? נאלץ למתין כמה חודשים כדי לקבל תשובה רשמית.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully