וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו-ניסאן שולטות בענף הרכב החשמלי

30.11.2014 / 8:09

רנו-ניסאן מחזיקות בנתח שוק של 58% מהיקף מכירות רכב חשמלי בעולם. ניסאן דוהרת בארה"ב, רנו באירופה. נשיא החברה: "ההאצה מורגשת היכן שהתשתית מפותחת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניסאן ליף. להיט מכירות בקרב סגמנט החשמליות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין זה מפתיע שאנחנו במגמת התחזקות - במיוחד במקומות בהם רשתות הטעינה מפותחות"

רנו-ניסאן הכריזו כי חצו את רף ה-200 אלף מסירות בקבוצת המכוניות החשמליות, והן מחזיקות בנתח שוק של 58% מסך המכירות בענף ה-EV העולמי. המכונית שחתומה על ההישג היא ניסאן ליף שהיקף מסירותיה הסתכם ב-148,700 עותקים מאז הושקה בשנת 2010. רנו קנגו EV, המסחרי הוותיק, תרם עוד 51,500 מכוניות אולם עלה לכבישים כשנה אחרי הליף הירקרקה.

יתר הדגמים של רנו-ניסאן, בהם כאמור הפלואנס של בטר-פלייס (כ-1,000 יחידות בישראל), אחראים למקבצים זניחים יחסית. בין כלי הרכב החשמליים שזוכים לביקוש צנוע הם ה-NV200 (מסחרי בינוני), רנו טוייזי אורבן (המוגדר קוודרוסייקל), ורנו זואי (סופר מיני בגודלה של הקליאו בערך).

"רנו-ניסאן מובילות את תעשיית המכוניות החשמליות (אפס פליטת מזהמים), וחשוב מכל - נהנות ממשוב מצויין מהלקוחות שלהן", כך אומר נשיא החברות קרלוס גוהסן. "בהתבסס על על פידבקים חיוביים וביקוש הולך וגדל למכוניות שמוזנות בחשמל ובאנרגיה ידידותית לסביבה, אין זה מפתיע שאנחנו במגמת התחזקות - במיוחד במקומות בהם רשתות הטעינה מפותחות".

ניסאן ליף במבחן דרכים

על פרסומי החברה, נסעו כל המכוניות החשמליות של רנו-ניסאן, ביחד, מרחק של כ-4 מיליארד קילומטרים, שהם שויי ערך לחסכון של 200 מיליון ליטרים של דלק, ו-500,000 טון של פליטת מזהמים.

השווקים החזקים ביותר של ניסאן ליף הם ארה"ב - 67 אלף מסירות, יפן עם 46,000 מסירות ובאירופה נמסרו כ-36 אלף מכוניות ליף חדשות. בארה"ב, ניסאן כנראה נמצאת בנתיב המהיר להפוך למכונית החשמלית הנמכרת ביותר מסוגה, כולל מול דגמי פלאג-אין (טעינה מהשקע) בהם שברולט וולט.

ברנו לעומת זאת, מוצאים הרבה יותר מרווח נשימה באירופה. החברה הצרפתית מסכמת שנה יחסית טובה במכירות כלי רכב חשמליים; היצרנית מחזיקה בנתח של 31% והיא רושמת נוכחות דומיננטית בגרמניה, בריטניה וצרפת. רנו זואי, היא המכונית הפופולרית ביותר ביבשת (23% מסך המכירות).

מיבואנית רנו-ניסאן, קרסו מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי מחירה של ניסאן ליף בישראל עומד על 145 אלף שקלים, והמגמה היא "להמשיך שיווק וחיזוק המכירות בארץ".

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully