וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס חושפת את C קלאס קופה החדשה

16.8.2015 / 7:54

מרצדס C קלאס קופה חוזרת ב-2016 עם עיצוב מושך יותר, יחידות הנעה מחוזקות ואבזור מרשים. בכורה בגרמניה

אתר יצרן
מרצדס C קלאס קופה 2016. אתר יצרן
מרצדס C קלאס קופה החדשה/אתר יצרן

כשמרצדס חושפת מכונית קופה המבוססת על גרסת סדאן, העונג העיקרי בכך הוא לשבת ולההתמוגג מהתמונות, שכן את רוב המכלולים אפשר למצוא גם ב-C קלאס סדאן. גם בשנה הבאה, כאשר ה-C קופה החדשה תצא לכבישים היא תעשה זאת במטרה להחמיא לאחותה המשפחתית ולחזק את סל המכירות של משפחת המנהלים הדינמית. את הבכורה הרשמית, היא תקבל כמובן בתערוכת פרנקפורט שתפתח בעוד כחודש בידיוק.

מרצדס C קלאס קופה 2016. אתר יצרן
מרצדס C קלאס קופה 2016/אתר יצרן

כנגזרת של מכונית קיימת, ה-C קלאס קופה מאמצת את כל המאפיינים הוויזואלים של הסדאן, וכן לוקחת אלמנטים מיתר בנות המשפחה ומיישרת קו עם שפת העיצוב הנוכחית. אין ספק שמדובר במכונית מרשימה מאוד ושרירית - אולי האגרסיבית ביותר בליין ה"קופה" של מרצדס בשנים האחרונות (ופחות אלגנטית מ-E קלאס קופה).

במובן מסוים, היא פותחה על בסיס תרשימים של ה-S קלאס קופה, ובהחלט ראויה לכינוי "ביייבי S קלאס". היא שורטטה באותו קו תקרה נמוך שמסתיים בבתי תאורה צרים מאחור שנמתחים לאורך הישבן וקורה C, הפגושים קרביים, החישוקים ענקיים ושורה של נורות LED מעטרות אותה בשני קצותיה.

מרצדס C קלאס קופה 2016. אתר יצרן
מרצדס C קלאס קופה 2016/אתר יצרן

אחד הדברים שניכרים ב-C קלאס קופה הוא ריווח תא הנוסעים; היא מציעה מרחקים משודרגים בכמה סנטימטרים בין השורה הראשונה לשנייה בזכות צמיחה של כ-8 סנטימטרים לאורך, ו-4 סנטימטרים לרוחב בהשוואה לדגם הקודם,וכן מתוגברת עם גדילה נוספת במרחבים מלפנים (מרפקים, ראשים וכתפיים).

נהיגה ראשונה: מרצדס GLC החדש

הקבינה היא "קופי-פייסט" של ה-C סדאן, אך ניתן להעשיר את החוויה עם ריפודים שונים שכנראה לא מוצעים ב-C סדאן. הסידור להושבת הנוסעים הוא כמובן 2 פלוס 2 ובין ערימות המפרטים, תמצא מערכת בידור של 'ברומסטר', בלוטות', כניסות USB ו-AUX, מסך מרכזי ברזולוציה של 960X540 ועוד.

מרצדס C קלאס קופה 2016. אתר יצרן
מרצדס C קלאס קופה 2016/אתר יצרן

שלב ההשקה יכלול 4 מנועי בנזין ושני מנועי דיזל; את כרטיס הכניסה מקבל מנוע 1.6 ל' טורבו עם 156 כ"ס, מעליו מנוע 2.0 ל' טורבו עם 184 ו-211 כ"ס, בעוד ה-C300, לה גם כן מנוע 2.0 ל' טורבו תחלץ 245 כ"ס. באגף הדיזל, 170 או 204 כ"ס. המנועים מחוברים לתיבת 6 הילוכים ידנית, 7 או 9 הילוכים אוטומטית ואופציה להנעה כפולה 4 מאטיק בחלק מהגרסאות.

אולם תצוגה ושבעה דגמים חדשים במרצדס ישראל

מערכת ה-AIRMATIC תהיה זמינה ב-C קלאס קופה, מה שאומר מתלי אוויר על שני הסרנים. היא מבוקרת אלקטרונית כל זמן הנסיעה ומתאימה את שיכוך המערכת לתנאי הכביש. לנהג ניתנת הבחירה לבחור בין חמישה מצבים (חסכוני, רגיל, ספורט, ספורט פלוס...), כאשר אחד מהם אף ניתן לכיול באופן אישי (שילוב של מספר מצבים ביחד).

מרצדס C קלאס קופה 2016. אתר יצרן
מרצדס C קלאס קופה 2016/אתר יצרן

זאת ועוד, מרצדס ציידה את C קלאס קופה גם בבקרת נהיגה חצי אוטונומית. בקרת DISTRONIC PLUS עם תמיכה מהיגוי ממוחשב מתירה למכונית לשמור על מרחקים בטוחים מהרכב מלפנים במהירות של בין 07-200 קמ"ש עם חיבור גם לבקרת סטיה מנתיב. במהירות נמוכה מ-150 קמ"ש ה-C קלאס קופה מסוגלת לעקוב אחר הרכב מלפנים גם ללא סימון מסלולים על הכביש.

המתחרות העיקריות של C קלאס קופה תהיינה אודי A5 וב.מ.וו סדרה 4. המחירים יתפרסמו בסמוך למועד ההשקה. לישראל, סביר שלא תגיע לפני 2016.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully