וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: מרצדס S קלאס קבריולה. פאר ועוצמה

2.9.2015 / 10:41

מרצדס S קלאס קבריולה היא המכונית השישית בסדרת הדגל המפוארת. תצויד במגוון מנועים, כולל בי-טורבו של חטיבת AMG עם כמעט 600 כ"ס. בכורה בפרנקפורט, בישראל בקיץ הבא

אתר יצרן

"אחרי 44 שנים אנחנו שוב מציעים לכם מרצדס S קלאס קבריולה. היא מסמלת עבורנו את התשוקה לאינדבדואליות אותה אנו חולקים עם לקוחותינו", כך אומרת אולה קללינוס, אחת מראשי דירקטוריון דיימלר במעמד הבכורה של ה-S קלאס הפתוחה לקראת הופעתה הרשמית בפרנקפורט בהמשך החודש.

ה-S קלאס קבריולה החדשה היא הדגם השישי במשפחת הפאר של מרצדס שהוצגה לפני שנתיים, והיא ממשיכת דרכה הרוחנית של ה-112משנות ה-70 המוקדמות. במרצדס דנו בגרסה זו החל בתהליכי הפיתוח הראשוניים על המחשב אך רק לאחר גרסת הקופה התגבשה הופעתה החיצונית.

ה-S קבריו מאמצת את העיצוב הכוחני של גרסת הקופה, והיא אף חולקת עימה כ-60% מהרכיבים. התקרה עשויה בד ואותה ניתן גם להזמין בכמה גוונים שונים (כחול, אדום, שחור...), ומשך הקיפול אורך כ-20 שניות ובמהירות מוגבלת של עד כ-50 קמ"ש לערך.

מרצדס S  קלאס קבריולה. אתר יצרן
כל מה שרק אפשר לדמיין תמצאו כאן/אתר יצרן

רוב התוספות בתא הנוסעים תגענה מסדרות הקופה והסדאן, כך שלא תהיינה הפתעות יוצאות דופן לבעלי היאכטה הגרמנית. ההבדל הבולט ביותר הוא המצאותה של בקרת אקלים דיגיטלית "חכמה" מסוג THERMOTRONIC שמסוגלת להתאים את האקלים ברכב ביחס ישיר למה שמתחולל מבחוץ. זה אולי נשמע שגרתי, אלא שבמקרה דנן חשופים כולם למזג האוויר, ולכן קיימת בקרה המודדת גם לחות וקרינה סולארית כדי לדאוג שכל 4 הנוסעים יגיעו ליעדם בנוחות מרבית. הפרופרציות די זהות לקופה, עם 5 מטרים לאורך ורוחב שנושק ל-1.90 מ'.

בשלב ההשקה, ה-S קלאס קבריולה תימכר בשתי גרסאות: ה-S550, וה-S63AMG.

הראשונה, לה מנוע בנפח 4.6 ל' מייצרת תפוקה מרבית של 455 כ"ס ו-71 קג"מ, ותאיץ ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות בסיועה של תיבת הילוכים אוטומטית 9 מהירויות. גרסת ה-AMG, מפיקה 585 כ"ס ו-91 קג"מ ממנוע בי-טורבו בנפח 5.5 ל' ומשוגרת ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות בלבד דרך תיבת 7 מהירויות ספידשיפט. מהירותה המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש והההנעה תהיה כפולה (4 מאטיק). זו לא תהיה אגב הגרסה החזקה ביותר; בעתיד, תשתלב גם מהדורת ה-V12, ה-S65 עם יותר מ-620 כ"ס.

המחיר עוד נותר בגדר סימן שאלה, אבל סביר שמדובר בתוספת לא זעומה על פני גרסת הקופה או הסדאן. באירופה תחכה לה בינתיים המתחרה הישירה, בנטלי GT ספיד עם מנוע W12 וכ-630 כ"ס.

מיבואנית מרצדס לישראל כלמוביל, נמסר לוואלה! רכב כי ה-S קלאס קבריולה תגיע לארץ ביוני 2016.

עוד באותו נושא:
מרצדס מייבאך "בראבוס". מפלצת על הכביש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully