וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט איביזה החדשה בישראל. מנוע 1.0 ל' טורבו החל ב-83 אלף שקל

3.9.2015 / 7:51

סיאט איביזה מתוחת פנים נחתה בארץ בתום מקצה עדכונים עם מנוע 1.0 ל' טורבו חדש וצריכת דלק של 23 ק"מ לליטר

סיאט איביזה. אתר יצרן
סיאט איביזה המחודשת. מנוע 1.0 ל' טורבו/אתר יצרן

סיאט איביזה היא אחת המכוניות הקטנות הנמכרות בישראל, עם למעלה מ-6,000 יחידות שנמסרו מהדגם האחרון (AM5). כעת מקווים ב'צמפיון מוטורס' היבואנית להמשיך את גל ההצלחות עם השקת הגרסה המחודשת בארץ המגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים ומנועים בתקן יורו 6.

העיבוד הויזואלי של האיביזה סמלי וכמעט שאינו מורגש, בין אם זו גרסת 3 דלתות או 5 דלתות, ולכן המנה העיקרית היא חטיבת הכוח החדשה שטמונה תחת מכסה המנוע ומצטרפת להיצע הקיים. בשנה זו, האביזיה מאמצת את מנוע ה-1.0 ל' טורבו שלושה צילינדרים המפיק 110 כ"ס (105 כ"ס בדגם הקודם) ומומנט של 20.5 קג"מ הזמינים מטווח של 2,000 סל"ד. המנוע מחובר אל תיבת הילוכים דו-מצמדית DSG עם 7 מהירויות או ידנית 6 מהירויות, המאיצה בה ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות. צריכת הדלק לפי היצרן עומדת על 22.23 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה (נסיעה משולבת) ו-18 ק"מ לליטר בעיר, וכן חל קיזוז קל בפליטת המזהמים. למנוע גם בקרת 'עצור וסע' להדממת הרכב בעמידה ממושכת.

לצידה, תמשיך להמכר גרסת 1.2 ל' עם 90 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית 6 מהירויות בגרסת 5 דלתות בלבד ובמחיר של כ-76 אלף שקלים.

המפרטים כוללים חבילות גוונים ייחודיות ונחלקים בין רמות 'סטייל' ל-FR וכדומה. האבזור התקני כולל מערכת מולטימדיה ראשית עם חיבור ל-BT, שליטה מגלגל ההגה, עיטורי עור לידית ההילוכים ולהגה, כניסת USB ועוד. גרסת ה-FR מוסיפה פנסי LED, חישוקים מוגדלים, גג-שמש, מפלט עם יציאות כפולות וכיתובים. המחירים לדגם הטורבו החדש יחלו ב-83,900 שקלים לגרסת 'סטייל', ועל חבילת צבעים אישים גובים תוספת של כ-7,000 שקלים.

צביקה לוי, מנהל חטיבת סיאט בצ'מפיון מוטורס: "כדי להמשיך את ביסוס סיאט בצמרת מותגי הרכב בישראל, היה ברור לנו כי נרצה לשמור על הצעת הערך שסיפקנו עם דגם האיביזה היוצאת. העובדה שב- 5 השנים האחרונות המותג ממשיך ושובר שיאים בישראל, איפשרה לנו לקבל מהיצרן תמיכה, שבתוספת ציון ירוק משופר עזרו לנו לעמוד במשימה ולהציע מחיר השקה של 83,900 שקלים. מלבד המחיר האטרקטיבי בסגמנט, סיאט איביזה החדשה מציעה עכשיו הרבה יותר: יותר כוח והספק, רמת אבזור גבוהה יותר המוצעת עתה כסטנדרט".

עוד באותו נושא:
חריפה: נחשפה סיאט איביזה קופרה החדשה
סיאט לאון קופרה החדשה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully