וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט לאון קופרה מטפסת ל-290 כ"ס בגרסה החדשה

8.9.2015 / 13:57

סיאט לאון קופרה מתחזקת ל-290 כ"ס ותאיץ ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות בלבד. הבכורה הרשמית בגרמניה

סיאט לאון קופרה 290. יצרן, ניר בן טובים
סיאט לאון קופרה. עוד קצת פלפל בישבן/ניר בן טובים, יצרן

בסט איורים כמעט זהה לחשיפתה של סיאט איביזה קופרה החדשה בשבוע שעבר, משחררת כעת החברה הספרדית פרטים על לאון קופרה 290. כנגזר משמה, הלאון קופרה הלוהטת מקבלת תוספת קטנה של עשרה כוחות סוס ומעפילה ל-290 כ"ס, כשלכך ישנן כמובן תמורות סמליות בביצועים שלה על הכביש.

בחזיתה, מותקן מנוע ה-2.0 ל' טורבו TSI מגובה עם מערכת יניקה ופליטה משופרת במעט, ואלה בין השאר מעניקים לה לה תוספת אנרגטית ל-290 כ"ס ו-35.8 קג"מ מ-1,600 סל"ד, ומקרבים אותה למתחרה הישירה שלה בזמנים אלו - רנו מגאן RS 275 החדשה (דגם שהוצג ממש בימים האחרונים, טרם השקת המגאן 2016).

בסיאט מספרים על ההאצה ל-100 קמ"ש ב-5.7 ש' (DSG) ו-5.8 ש' בדגם הידני לו 6 הילוכים, מהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית ל-255 קמ"ש וצריכת דלק ממוצעת של כ-13 ק"מ לליטר. בלאון מותקן דפרנציאל מוגבל החלקה על הסרן הקדמי עם העברת כוח מלאה במקרה הצורך לאחד מהגלגלים, ובקרת מתלים אדפטיבית DCC אותה ניתן לכייל באופן אישי מעמדת הפיקוד. היא גם שולטת על תגובות המצערת, ההיגוי וקצב ההעברות ההילוכים.

למי שחפץ בביצועים דרמטיים יותר, סיאט מציעה למכירה בתוספת תשלום את ערכת ה-סאב8, עם בלמים מוגדלים, צמיגי ספורט בשרניים וחישוקים בעיצוב מובחן. בתא הנוסעים לא תמצאו הבדלים משמעותיים בין הקופרה 290 לקופרה הרגילה.

הקופרה 290 מתומחרת מעט גבוה יותר מהגרסה הנוכחית. באירופה מעריכים כי יגבו עבורה כ-30 אלף יורו. מיבואנית סיאט לישראל, צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי העניין נמצא בבדיקה מול היצרן בשלב זה, מאחר והרכב נחשף ממש לאחרונה.

עוד באותו נושא:
נחשפה סיאט איביזה קופרה החדשה
סיאט תיפרד מהמיניוואן המשפחתי אלתיאה
נהיגה ראשונה: סיאט לאון קופרה 280

  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully