וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי אלנטרה החדשה הוצגה בקוריאה

9.9.2015 / 11:18

כוכבת הליסינג הישראלית יונדאי אלנטרה נחשפה בדגם חדש בקוריאה עם גדילה במרחבי הפנים ועיצוב מרוענן. בישראל ברבעון השני של 2016

יונדאי אלנטרה 2016. יצרן, ניר בן טובים
יונדאי אלנטרה החדשה. בהשראת טוסון וסנטה פה/ניר בן טובים, יצרן

"אבולוציה מתוחכמת", כך מתארים ביונדאי את האלנטרה החדשה, או "אוונטה" כפי שנקראת בקוריאה. הדור השישי של המשפחתית סדאן העממית - המכונית הנמכרת ביותר של היצרנית הדרום קוריאנית מאז 1990 יצא לכבישים בשנה הבאה ויגיע לארץ ברבעון השני של 2016. האלנטרה החדשה מיישרת קו עם רוב דגמי יונדאי האחרונים, בהם הטוסון, i20 והסנטה פה, שמעשית חנך את שפת העיצוב הנוכחית לפני כשנתיים.

מלבד השינויים החיצוניים של האלנטרה הניכרים בעיקר בחלקה הקדמי, היא מקבלת תוספת של כמה סנטימטרים לריווח תא הנוסעים; היא ארוכה יותר מקודמתה ב-2 סניטמטרים וצומחת ל-4.56 מ', ורחבה ממנה ב-2.5 סניטמטרים ומתקרבת ל-1.80 מ'. עוד מספרים ביונדאי כי מרכב המכונית הוקשח ב-32% ביחס לדור החמישי.

יונדאי אלנטרה 2016. יצרן, ניר בן טובים
יונדאי אלנטרה 2016/ניר בן טובים, יצרן

ההיבט הבטיחותי קיבל תשומת לב מיוחדת בדור הנכנס של האלנטרה; המשפחתית החדשה מצוידת כסטנדרט בבקרת בלימה אוטומטית, בקרת תאורה אדפטיבית (למניעת סינוור הרכב ממול), בלינד ספוט (פיקוח על שטחים מתים במראות הצד), והתרעה על קרבת תנועה מאחור (מצלמות היקפיות).

גם רשימת האבזור של האלנטרה שודרגה באופן משמעותי. ב-2016, תוכלו לרכוש אותה עם מושבים חשמליים בעלי זכרון, מערכת שמע מבית 'הרמן קרדן עם 8 רמקולים ובקרת מולטימדה ראשית חדשה עם שליטה מלאה על כל מערכות הפנים.

עוד במסגרת החידושים, תא הנוסעים זכה לדיפונים איכותיים יותר הגם תורמים לבידוד הרעשים.

עוד באותו נושא

נהיגה ראשונה: יונדאי טוסון החדש (IX35)

לכתבה המלאה
יונדאי אלנטרה 2016. יצרן, ניר בן טובים
יונדאי אלנטרה 2016/ניר בן טובים, יצרן

הרכב המנועים של האלנטרה אינו ידוע עדיין רשמית, אך מחלקת המחקר והפיתוח ביונדאי הצהירה על "יחידות הינע חזקות וחסכוניות" שככל הנראה הולמות את המשפחתית החשובה הזו. "מומנט נציל בסל"ד נמוך ושימושיות מרבית בכל תנאי הכביש", כך לשון החברה. התיבות תהיינה ידניות או אוטומטיות, וסביר להניח שחלק מהמכלולים יגיעו מטוסון. ייתכן שיונדאי תצייד אותה גם בתיבה דו-מצמדית 7 הילוכים בחיבור למנוע טורבו.

"האלנטרה קבעה סטנדרטים חדשים בכל דור שחלף. במסגרת השאיפה להשיג את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, האלנטרה החדשה פותחה בשילוב כוחות מלא של כל עובדי יונדאי", כך אומר וונג צ'ול יאנג, מנהל מטה מחקר ופיתוח.

יונדאי מכרה כ-10 מיליון יחידות מהאלנטרה, והיא חוזה כי בשנת 2016 יימסרו ממנה כ-700 אלף מכוניות מסביב לעולם, כ-110 אלף מהן בקוריאה. מחירה בארה"ב יעמוד על כ-23 אלף דולרים.

בארץ, היא תמשיך להתחרות בעיקר בשוק הליסינג כשמולה תתייצבנה פורד פוקוס המחודשת, מאזדה 3, טויוטה קורולה ועוד. מהיבואנית לישראל קבוצת כלמוביל, נמסר לוואלה! רכב כי האלנטרה תגיע לארץ באביב 2016 עם צפי לנחיתה במאי (לא סופי).

עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully