וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב פנאי מפוסל: מאזדה קורו קונספט

17.9.2015 / 8:51

מאזדה הציגה בגרמניה את קורו קונספט המבשר על גרסת קופה אפשרית לצידה של CX-5. האם מכאן תגיע CX-4 החדשה?

מאזדה קורו קונספט. יצרן, ניר בן טובים
מאזדה קורו קונספט. מבט לעתיד/ניר בן טובים, יצרן

אחרי כל הדיווחים, ההימורים והתאוריות, מאזדה קורו קונספט הוא רכב פנאי במרכב דמוי קופה, ולא קדימון לרכב עם שבעה מושבים או בשורה מסעירה לשוחרי גרסאות ה-RX המיתולוגיות; התפישה של רוב כלי התקשורת באירופה ובארה"ב התבררה כשגויה, משום שלמרות השמועות על מכונית קופה קטנה שתתברג לצידן של מאזדה 3 ו-6 או סוג של CX-9, מאזדה רוצה לייצר רכב פנאי מעוצב ומושך שמבוסס על ה-CX-5, והוא אפילו לא פוזל כמעט מילימטר מהמידות הקיימות שלו.

אז מה שיש כאן, בעצם, הוא רכב ראווה שמלמד על הכיוון העיצובי של משפחת הפנאי של מאזדה בדור הבא, איפשהו ב-2017. מאזדה מסגירה כל מיני פרטים על ייצור ממשי ולכן להבדיל מקונספטים כאלה ואחרים, הוא עשוי להתגלגל לאולמות המכירה תחת השם CX-4.. משמע, יתברג קצת מעל ה-CX-3 החדש. למי שחושש שזוהי מכונית למוזיאון, נזכיר כי למאזדה יש לא מעט הוכחות בדמותן של מכוניות קונספט שהגיעו לשלב ייצור, החל ב-הזומי (מאזדה 2), עבור ל-טקארי (מאזדה 6) וכלה במינאגי שהתגבש למאזדה CX-5.

מאזדה קורו קונספט. אתר יצרן
מאזדה קורו קונספט/אתר יצרן

מטעמים שלה, מאזדה ממעטת בפרטים אודותיו, כך שלדון על מערכות הינע חדשניות או אלמנטים אחרים במכלולים אינו רלוונטי בשלב זה. "הקורו הוא בעל פרופורציות רחבות ומבנה נמוך של תא הנוסעים", כך הודעת החברה שמסתפקת במלל מעורפל. תא הנוסעים, הוא אולי הפרט המעניין ביותר בכל תצוגת הקדימונים של מאזדה. החברה משתמשת בהנדסת האנוש הנוכחית של ה-CX-5 כבר מספר שנים (גם ב-6 ולאחר מכן ב-3), ועל כן אפשר להסיק מהאיור שבדור הבא תהיינה מערכות פנים שעדיין אינן נמצאות בשירות המשפחה.

במאזדה מוסיפים שהוא יהיה מבודד יותר מקודמיו ואיכות חלל הפנים מרשימה ותותאם למתחריו הקרובים ביותר. מסקרן עוד יותר אם בעתיד מאזדה תעז לנטוש את גרסאות הסקיי-אקטיב לטובת מנועי טורבו, אם כי לפחות כיום היא מתמודדת היטב עם תקני יורו 6 ובכל מקרה כבר הכריזה כי הדור הבא של מנועי הסקיי-אקטיב יהיה חסכוני כמו מנועים היברידיים.


עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • מאזדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully